Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"He did not even say one word."

Překlad:Neřekl ani slovo.

před 2 roky

17 komentářů


rirava
rirava

Nechybí tam slovo "dokonce"? Tzn. "Dokonce neřekl ani slovo."

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Prijimame I 'nerekl dokonce ani slovo', ale ta veta bez 'dokonce' by se do AJ prelozila stejne. To 'ANI' uz staci.

před 2 roky

Pavel221503
Pavel221503

neřekl ani JEDNO slovo . . .

před 2 roky

Gabrina24

presne

před 2 roky

Nemesis_NaR

Popravdě s vámi souhlasím. A to nejen, že by to mělo být uznáno, ale aji by to mělo být jako hlavní český překlad. Když už tu to Golden rule máme...

před 2 roky

gaston68cz

Nefunguje tady "one" spíš jako neurčitý člen než jako číslovka?

před 2 roky

Nemesis_NaR

Jak já to chápu, tak to spíš celé funguje jako fráze/idiom, ale rozšířenější formulace tohoto idiomu je "don't say a word". V "don't say one word" asi není nutné to "one" přeložit, ale uznané to určitě být musí. Nevím no, "Neřekl ani jedno slovo", zní to natolik přirozeně, aby to bylo v hlavním překladu?

před 2 roky

gaston68cz

Řekl bych že nejobvyklejší jsou v češtině fráze "Neřekl ani slovo" nebo lehce zdůrazněné "Neřekl jediné slovo". Když je zkombinuju na "Neřekl ani jedno/jediné slovo" tak už to cítím jako znatelně zdůrazněné. Co z toho odpovídá které anglické frázi nechám na povolanějších.

před 2 roky

tpnka408891

Obcas mi to u vet prekladu z Aj do Cj, vcetne tehle, pise hlasku "Venujte pozornost akcentu" a podtrhne nejake ceske slovo, i kdyz ho mam dobre. To tak ma byt? Ucim se na tom anglictinu, ne cestinu :)

Mam Android aplikaci. Vim, ze jste tu mnohokrat psali, ze ji nedoporucujete pouzivat, ale me funguje dobre, naopak mi v mobilu moc nefunguje Duolingo pres prohlizec.

před 1 rokem

Klarina56

A píšeš háčky a čárky? Protože v tomto komentáři evidentně ne a to je pravděpodobně ono. ;)

před 1 týdnem

gaston68cz

Proc je "even" pred "say" - a mohlo by byt i "He did not say even one word"?

před 2 roky

jgstcd
jgstcd

Zni lekce staromodni, ale ne natolik aby se povazovalo za nespravne. Pridam to.

před 2 roky

RadekTomsa

Už to tu někdo napsal. Nevím jestli to je správě.

před 2 roky

JitkaPapie

Neřekl ani slovo, jiný možný překlad - neřekl ani slovo. Tak tomu fakt nerozumím.

před 1 rokem

mumiert

Zřejmě, protože to začíná malým písmenem, ta věta původně zněla "On neřekl ani slovo" a počítač vyhodil to "On".

před 1 rokem

alexander.pesak

jak by se řeklo: on dokonce neřekl ani jediné slovo?

před 1 rokem

Roman665194

Proč nejde - Dokonce neřekl ani slovo?

před 7 měsíci