"I sign."

Překlad:Já se podepisuji.

November 19, 2015

24 komentářů


Michal542454

Neuznává stručné "Podepisuji" , tedy oznamuji co činím. Dle mého je to rovnocenné s delším "Já se podepisuji", nebo se pletu ?

February 17, 2017

mirek229067

Napsal jsem Podepisuji se a je to spatne, proc

December 28, 2015

jgstcd

Nejspis kvuli prehlednutemu preklepu. "Podepisuji se" totiz v systemu je a bylo i tehdy.

April 10, 2016

nihau0

Proc to uznalo ja podepisuji a jinde to ve vete she returns to chtelo it aby se to dalo prelozit ona vraci? Dekuji

March 1, 2017

Marek154252

Pro nás neslyšící to zaznamená: Já znakuji. Pobuřuje mně drzá a hloupá diskriminace. Koukejte si to opravit!

February 3, 2019

Karel400144

Jako neplatící uživatel se těším z tohoto produktu. Občas pošlu hlášku "Toto mělo být přijato." Váš význam by rozhodně měl být uznáván, byť ne jako hlavní překlad. Mne spíše pobuřuje, když se někteří drze a hloupě strefují do dobrovolníků. To je chcete odradit? Za jejich dosavadní obětavost?! Je to přeci do jisté míry NÁŠ komunitní projekt. To, že tam něco chybí, značí, že se nad tím doposud nikdo nepozastavil a nepožádal o přidání. Předpokládám, že mimo tohoto, dle mého nepatřičného útoku, jste to tam poslal i náležitým způsobem, a tak Vám v dohledné době přijde info o přidáni požadovaného s poděkováním za Vaše oznámení. Věřím, že pro navigátory na letadlových lodích má "sign" zase jejich význam, který autor neznal či si neuvědomil, a že po patřičném nahlášení formou "Toto mělo být uznáno.", tam i toto bude. Toto je fórum ke "gramatické" debatě, tak proč se tu napadat?

February 3, 2019

Penny853152

"pobuřuje MĚ" = koho, co = 4.pád. Koukejte se to naučit.

August 2, 2019

kacenka9

vsechny mozne varianty znakovani jsou jiz vice jak 9 mesicu (ale pravdepodobne dele) v systemu.

znakuju ja znakuju

June 26, 2019

Ondranem

Proč nemůžu napsat Přihlašuji se? Podle jednoho mého slovníku by to správně být mělo!

November 19, 2015

kacenka9

Prihlasovat se, tedy do nejake aplikace, internetove stranky nebo pocitace je 'Sign in'. Bez toho 'in' je to pouze podepisovat. Nebo take to muze znamenat 'Mluvim znakovou reci'

November 19, 2015

Gymnastical

does this refer to using sign language?

April 14, 2016

jgstcd

I don't think there's any context in which I'd use it that way, even in response to a direct question about whether I knew sign language. It would just sound really weird, like answering the question "Do you speak Czech?" with "I speak". Admittedly it's not so easy to come up with contexts where "I sign" sounds natural even when we're talking about signatures, but I think it's possible: "What do you do when a contract has pages and pages of small print? Do you read everything carefully, or do you just sign?" "I sign." Not the most plausible scenario, but better than anything I would be able to come up with for the sign language interpretation.

April 14, 2016

Gymnastical

It might be a regional thing but in some states you're more likely to say you "sign" than say you "know sign language" there are limited other contexts as you pointed out, among them being to offer a suggestion. like one time a friend of mine lost her voice so because she knows I know some sign language, she wrote to me "how about I sign and you voice over for me". What would we say in that scenario?

April 14, 2016

jgstcd

That looks fine to me, it's just the simple present tense, with no adverb or modal verb preceding it, which I can't imagine using. What is someone who says "I sign", as a complete sentence, trying to say? That they can? That they're doing it now? That they do it now and then? I don't know. Those are all things I would say in some other way.

April 14, 2016

ondrak4

"I sign" has the meaning "I use sign language" (in Czech language: Znakuji...

June 11, 2017

KatieTheDuck

Podle mne je sign cedule

December 12, 2017

kacenka9

To je, jako podstatne jmeno. Ale ve spojeni s osobnim zajmenem "I" se z toho slova stava sloveso a to ma malinko jiny vyznam.

September 21, 2018

TomasK.7

podepisuji to nevzalo!

February 27, 2019

AZtour

jak se potom řekne "já podepisuji dokument" Copak není rozdíl mezi já podepisuji a já se podepisuji?

March 7, 2019

kacenka9

Ne neni. Anglictina nezna zvratna slovesa, takze vyznam je potreba pochytat z kontextu. Ani pak to neni vzdy jasne. Ja ctu a ja si ctu je porad 'i read' nebo 'i am reading' a nepozna se, ktere. Zde je to stejne. Zrovna u podepisuji (se) se ty dva vyrazy prekryvaji. U toho cteni uz tolik ne a presto nejsou dva ruzne. Kdyz to potrebujete nejak zduraznit tak reknete treba ze ctete 'jim, detem, obecenstvu, atd..' Kdyz budete chtit zduraznit, ze ctete sobe, tak pouzijete 'i read to myself'.

June 26, 2019

Radka533574

Tak mě "podepisuji" neuznalo

March 11, 2019

PetrPtacek

Bohužel nefunguje ani "Podepisuji se". Prosím tedy o opravu nebo celé vyhodit. Předem mnohokrát děkuji.

March 16, 2019

PetrPtacek

Souhlasím, taky mi to neuznalo "Podepisuji". Prosím tedy o opravu nebo celé vyhodit. Předem mnohokrát děkuji.

March 16, 2019

Anry644862

Neuznalo podepisuji :-(

April 5, 2019
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.