"Pořád nosí modré košile."

Překlad:He always wears blue shirts.

November 19, 2015

12 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


Vito58631

Muzete mi prosim rici, proc nemuze byt u kosil clen? Nahrazuje ho slovo blue? diky


Honza1092

Když chybí zájmeno tak těch překladů je možných více, nebo ne? Neuznalo mi to "They always wear...."


kacenka9

Ano, mate pravdu. Meli jsme He a She, ale ne They


opilykorab

Proc ne still?


ZdekaSchoo

také by mě zajímalo, proč to neuznalo He still wears blue shirts? always znamená pořád, vždy a still pořád (ještě), stále, dosud což znamená, že dříve nosil modré košile a dosud je nosit nepřestal. má to jiný význam, než always, ale také se to dá přeložit jako pořád.


Domso96

Proč to neuznává He wears blue shirt always?


Fabi230280

Proč vadí určitý člen u košil?!


Milena12266557

Proč neuzná the shirts. Já už se bojím člen nepsat, protože je to mých 99% chyb.


LiS0407

Proč nemůže být "He ever wears blue shirts" ?


ZdekaSchoo

ever je vůbec kdy, vůbec někdy v otázkách, nikdy v záporech, tak to by byl jiný překlad he ever wears blue shirts? nosí vůbec někdy modré košile? rozhodně to neznamená stále, pořád

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.