1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Do you want to help me?"

"Do you want to help me?"

Překlad:Chceš mi pomoct?

November 19, 2015

16 komentářů


gaston68cz

"Chcete mi pomahat" je spatne?


jgstcd

Podle mne, ne. Pridam. Diky.


zdenek927224

Chceš mě pomoct? - je špatně?


Filomena.Prvni

"Mně" - pomůcka "tobě" - komu, čemu.


JanaM.5

pomoct není správně česky, spisovně je to " pomoci"


Filomena.Prvni

"Pomohši" - moc pěkný přechodník.


milavosyka

prosím vás, jaký je rozdíl mezi ,,pomoc a pomoct''. Děkuji


kacenka9

pomoc je podstatne jmeno. pomoct je sloveso


NatyaNugy

proc nemuze byt nechces mi pomoct


kacenka9

Doplnila jsem. To je takova cestinska zvlastnost, ptat se zaporem na neco, na co se da zeptat kladnou vetou. Vetsinou nam to chybi, zde jsem doplnila, protoze je to mozna i castejsi sdeleni, nez 'chces..'


Filomena.Prvni

"Chtěl bys mi pomoci?" - Prosím o pomoc s překladem. (Would you like to help me?"?)


ValaCZE

Máte to dobře.


Filomena.Prvni

Moc díky. Nevíte náhodou, ve kterém jablku na stromě visí tyto výrazy (Rád bych, chtěl bych, mohl bych...)?


ValaCZE

Čtvrté jablko od konce stromu- Modální slovesa.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.