Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Do you want to help me?"

Překlad:Chceš mi pomoct?

0
před 2 roky

16 komentářů


gaston68cz

"Chcete mi pomahat" je spatne?

0
Odpovědětpřed 2 roky

jgstcd
jgstcd

Podle mne, ne. Pridam. Diky.

0
Odpovědětpřed 2 roky

zdenek927224

Chceš mě pomoct? - je špatně?

0
Odpovědětpřed 1 rokem

Filomena.Prvni

"Mně" - pomůcka "tobě" - komu, čemu.

0
Odpovědětpřed 2 měsíci

JanaM.5

pomoct není správně česky, spisovně je to " pomoci"

0
Odpovědětpřed 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

pomoct

3
Odpovědětpřed 1 rokem

Filomena.Prvni

"Pomohši" - moc pěkný přechodník.

0
Odpovědětpřed 2 měsíci

milavosyka

prosím vás, jaký je rozdíl mezi ,,pomoc a pomoct''. Děkuji

0
Odpovědětpřed 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

pomoc je podstatne jmeno. pomoct je sloveso

2
Odpovědětpřed 1 rokem

NatyaNugy

proc nemuze byt nechces mi pomoct

0
Odpovědětpřed 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Doplnila jsem. To je takova cestinska zvlastnost, ptat se zaporem na neco, na co se da zeptat kladnou vetou. Vetsinou nam to chybi, zde jsem doplnila, protoze je to mozna i castejsi sdeleni, nez 'chces..'

0
Odpovědětpřed 1 rokem

Filomena.Prvni

"Chtěl bys mi pomoci?" - Prosím o pomoc s překladem. (Would you like to help me?"?)

0
Odpovědětpřed 2 měsíci

ValaCZE
ValaCZE
Mod

Máte to dobře.

0
Odpovědětpřed 2 měsíci

Filomena.Prvni

Moc díky. Nevíte náhodou, ve kterém jablku na stromě visí tyto výrazy (Rád bych, chtěl bych, mohl bych...)?

0
Odpovědětpřed 2 měsíci

ValaCZE
ValaCZE
Mod

Čtvrté jablko od konce stromu- Modální slovesa.

0
Odpovědětpřed 2 měsíci

Filomena.Prvni

Moc díky Val.

0
Odpovědětpřed 2 měsíci