Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Мій тато у саду."

Переклад:My dad is in the garden.

2 роки тому

8 коментарів


WUra13
WUra13

У завданні не вказано, що тато знаходиться у цьому чи якомусь певному саду, тому логічно припустити, що він знаходиться в саду взагалі, отже, доречним є артикль "a", але ця відповідь зараховується як неправильна. Будь-ласка, або обгрунтуйте необхідність вживання саме артикля "the", або додайте варіант з "a" до правильних. І дуже сподіваюся, що нарешті буде налагоджено зворотній зв'язок, бо таке враження, що коментарі і запитання взагалі ніхто не читає і не реагує на них. На інших курсах (зокрема, на польскій і норвезькій для англомовних) реакція на коментарі практично миттєва, відповідь найчастіше з'являється в той же день. Це говорить про добросовісність модераторів. Друзі, ми ррзуміємо, що ви працюєте безкоштовно, але якщо ви вже зголосилися робити внесок в дуо, то робіть його якісно. З повагою і подякою.

2 роки тому

SerhijS
SerhijS

Father перекладається як "батько", а не як "тато"

2 роки тому

Tymofiy-06

І так і так.

2 роки тому

SerhijS
SerhijS

Тато - це daddy.

2 роки тому

Vikkoz57

Чому the garden,адже у запитанні не йдеться про певний сад

2 роки тому

Vikkoz57

Чому the garden,адже у запитанні не йдеться про певний сад

2 роки тому

parbpi
parbpi

Напевно ніхто нічого путнього сказати про вживання а та the в даному випадку сказати не може

9 місяців тому

dashaa839427

Тато це daddy

1 місяць тому