1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Мій тато у саду."

"Мій тато у саду."

Переклад:My dad is in the garden.

November 19, 2015

5 коментарів


WUra13

У завданні не вказано, що тато знаходиться у цьому чи якомусь певному саду, тому логічно припустити, що він знаходиться в саду взагалі, отже, доречним є артикль "a", але ця відповідь зараховується як неправильна. Будь-ласка, або обгрунтуйте необхідність вживання саме артикля "the", або додайте варіант з "a" до правильних. І дуже сподіваюся, що нарешті буде налагоджено зворотній зв'язок, бо таке враження, що коментарі і запитання взагалі ніхто не читає і не реагує на них. На інших курсах (зокрема, на польскій і норвезькій для англомовних) реакція на коментарі практично миттєва, відповідь найчастіше з'являється в той же день. Це говорить про добросовісність модераторів. Друзі, ми ррзуміємо, що ви працюєте безкоштовно, але якщо ви вже зголосилися робити внесок в дуо, то робіть його якісно. З повагою і подякою.


Vikkoz57

Чому the garden,адже у запитанні не йдеться про певний сад


Vikkoz57

Чому the garden,адже у запитанні не йдеться про певний сад


parbpi

Напевно ніхто нічого путнього сказати про вживання а та the в даному випадку сказати не може


Vital153055

The garden хтось конкретний у конкретному саду, a garden - розмите, здаэться так. Не варте того щоб багато соплів пускати!

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.