1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "The bowl is white."

"The bowl is white."

Переклад:Ця миска біла.

November 19, 2015

5 коментарів


Sergijs

Bowl може означати й "куля", й "чаша"


Anna_Martiusheva

А також може значити "ваза (для фруктів, квітів)"


VasiliyGapon

Ця біла миска. Чому не вірно?


Servetnyk

порядок слів – в англійській він має значення, тому краще дотримуватися


Zinazaiceva

ця чаша біла, у слова bowl є і інші значення. Звідки можна дізнатись яке слово за версією програми правильне?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.