"The bowl is white."

Переклад:Ця миска біла.

November 19, 2015

7 коментарів
Це обговорення закрито.


Sergijs

Bowl може означати й "куля", й "чаша"


Zinazaiceva

ця чаша біла, у слова bowl є і інші значення. Звідки можна дізнатись яке слово за версією програми правильне?


Anna_Martiusheva

А також може значити "ваза (для фруктів, квітів)"


VasiliyGapon

Ця біла миска. Чому не вірно?


Servetnyk

порядок слів – в англійській він має значення, тому краще дотримуватися


dk487

Будь ласка, додайте варіант перекладу «ця чаша біла».


vitaliy1962

миска та тарілка наче одне те саме? чи ні?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.