1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "I exercise two hours a day."

"I exercise two hours a day."

Μετάφραση:Ασκούμαι δύο ώρες την ημέρα.

November 20, 2015

11 σχόλια


xrysanthif

Εξασκούμε είναι σωστό


PlWK6

Ειναι το ασκουμαι


Vas1lisTz

Το αθλουμαι δεν είναι σωστό;


ssurprize

Α, ναι! Μας ξέφυγε. Θα το προσθέσω! Thanks!


AntonisXag

Το να κάνω από βιασύνη λάθος στο ε αντί για αι δεν νομίζω ότι είναι θέμα για να κόψει την άσκηση


giannhs157539

Και εξασκουμε σωστο ειναι


lia909484

τη μέρα ΚΑΙ την ημέρα εχουν ΑΠΟΛΎΤΩΣ την ίδια σημασία! ! ! !


jaye16

Σοβαρά, νομίζετε ότι δεν το ξέρουμε αυτό;

Τόσο το "τη μέρα" όσο και το "την ημέρα είναι σωστές και αποδεκτές μεταφράσεις.

Αυτό σημαίνει ότι υπήρξε λάθος στην απάντησή σας που δεν παρατηρήσατε .

Καθώς εμείς οι συντονιστές δεν μπορούμε να δούμε την πρόταση σας, δεν ξέρουμε γιατί δεν έγινε αποδεκτή.

Ακολουθήστε αυτές τις οδηγίες

https://forum.duolingo.com/comment/43087948

Για να :

  • βεβαιωθείτε ότι έχετε πάντα τη σωστή μετάφραση, και

  • να μάθετε πιο εύκολα στο Duolingo και

  • τι να κάνετε αν η πρόταση σας απορριφθεί…\ή έχετε άλλο πρόβλημα

Παρακαλώ, μην δημοσιεύσετε σχόλια σχετικά με προτάσεις που έχουν απορριφθεί, αν δεν έχετε πρώτα υπέβαλε μια ΑΝΑΦΟΡΆ ή/και να δημοσιεύσετε ένα στιγμιότυπο οθόνης ή μια αντιγραφή-επικόλληση εδώ.

Επίσης, επιτρέψτε μου να σας επισημάνω, πάντα με κάθε καλή διάθεση, ότι καλό θα ήταν να αποφεύγετε την πληκτρολόγηση των σχολίων σας με κεφαλαία γράμματα ή πολλά θαυμαστικά/ερωτηματικά, καθώς στα διαδικτυακά φόρουμ και έναν εκπαιδευτικό ιστότοπο κάτι τέτοιο ερμηνεύεται επιθετικά, σαν να φωνάζετε, δημιουργώντας έτσι ένα κλίμα αρνητισμού που δε συνάδει με τις οδηγίες της κοινότητας του Duolingo.

Σας ευχαριστούμε, ωστόσο, θερμά για τα σχόλια και την ενασχόλησή σας με το μάθημα)

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.