Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Začalo to před třemi týdny."

Překlad:It started three weeks ago.

před 2 roky

11 komentářů


OndrejKomanec

Proč ne: It HAD started three weeks ago.

před 2 roky

Vlcek1942

,,It started before three weeks." je špatně? Jaký je rozdíl mezi "ago" a "before" ?

před 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

Ano, je to špatně. Pokud mluvíme o minulosti před určitým časovým úsekem, používáme "ago", kdežto "before" se používá, pokud mluvíme o minulosti před určitou událostí. Takže "it started before the Christmas" a "it started three weeks ago".

před 2 roky

Jirka447

prosím o vysvětlení rozdílu "start" a "begin", které se tu nevyskytuje... děkuji

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Begin se vyskytuje, ale pozor, je to nepravidelne sloveso, takze minuly cas je BEGAN a pricesti je (hasú BEGUN

před 2 týdny

Vlcek1942

Díky.

před 2 roky

borecmisak

It begun three weeks ago¨.... proč ne?Děkuji

před 1 rokem

nueby
nueby
Mod

"Begun" je třetí tvar nepravidelného slovesa "begin", tedy příčestí např. pro použití ve větě "It has begun." Minulý čas je "began".

před 1 rokem

borecmisak

Děkuji, došlo mi to až později, že jsem nepoužil správný tvar nepravidelného slovesa, ale zase to už budu pamatovat hodně dlouho :-)

před 1 rokem

Luk009
Luk009

Je možné použít "It has started ....." ?

před 2 týdny

kacenka9
kacenka9
Mod

Ano je. Prijimame.

před 2 týdny