"I have come to speak with you."

Překlad:Přišel jsem si s tebou promluvit.

November 20, 2015

15 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


JanHenke3

Přišel jsem s tebou promluvit. promluvit x promluvit si? Asi by stálo za doplnění do správných odpovědí variantu bez si.


kacenka9

Jo. jo, doplnila jsem.


danami48

Kde je minulý čas u "přišel" ? Proč není came ?


EvitaLaVita

To by ma tiež zaujímalo!


EvitaLaVita

AHA! Lebo treti stlpec je zase come! :D come - came - come


Nemesis_NaR

Přesně tak, jedná se tu o předpřítomný čas :-)


[deaktivovaný uživatel]

    Přišel jsem si promluvit. To je správný překlad, který jsem i napsal. Přesto ho systém vyhodnotil jako chybu! :-( to je dost nepříjemné, prosím koukněte se na to


JiNeern

    Chybí "s tebou" (with you).


Vlastimil778201

    Co je na větě: "Já jsem si přišel s tebou promluvit" špatně? Začíná mi to lézt pořádně na nervy, asi se na to po roce a kus vykašlu.


Tonda623910

    přišel jsem s tebou mluvit, proč nelze


Alfrd11

    Klidně bych to řekl bez toho 'si'.


HanaUreov

    Prosím o odpověď, viz Olav642008 - asi jsme měli stejného učitele:
    Vždy nás učil axiom, že "speak" se pojí pouze s "to"... Děkuji!


ladavala

    Sloveso TALK se pojí zpravidla s předložkou TO (povídat si s), i když WITH se také používá. SPEAK se v britské angličtině pojí s TO, v americké spíše s WITH:

    I'd like to talk to you. – nejčastější

    I'd like to talk with you. – méně časté

    I'd like to speak to you. – britská angličtina

    I'd like to speak with you. – americká angličtina

    https://www.helpforenglish.cz/article/2006031101-pleteme-si-say-tell-speak-talk

    Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.