Duolingo es la forma más popular de aprender idiomas en el mundo. ¡Mejor aún es 100% gratis!

"Els nens veuen la dona."

Traducción:Los niños ven a la mujer.

Hace 2 años

12 comentarios


javuchii

Quan traduixes 'Els nens veuen la dona' en castellà és necessari posar una 'a' per introduir el CD. Tanmateix, si poses la 'a' et fa la frase com a errònia.

Hace 2 años

xavi_fr
xavi_fr

merci!!!

Hace 2 años

javuchii

Res!! :P

Hace 2 años

DanuCorr
DanuCorr

Eu não coloquei e deu como correita ;)

Hace 1 año

nolothot
nolothot

Sent el cas que havia pensat (sense raó) que el català també tenia la "a personal" del castellà amb el verb veure, per un segon pensava que el frase era "els nens beuen la dona!" xD

Hace 2 años

aryabferduzi
aryabferduzi

Pienso que ha escuchado asi igual! xD

Hace 2 años

alfredo-martin
alfredo-martin

Veure:

jo veig // tu veus // ell; ella; vostè veu // nosaltres veiem // vosaltres veieu // ells; elles; vostès veuen

Hace 2 años

FsqBrDe
FsqBrDe

gràcies!

Hace 1 año

DanuCorr
DanuCorr

No encunetro la diferencia entre la pronunciación de "beuen" y "veuen". Como piedo distinguirlas???

Hace 2 años

Domcje
Domcje

Lo puedes distinguir solamente a través del contexto.

Hace 6 meses

lotora
lotora

puse: los niños miran a la mujer. acaso esta mal asi? gracias por la atencion

Hace 2 años

Leo-Meza

Mirar es otro verbo.

Hace 1 año

Discusiones relacionadas