1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The exit is to the right."

"The exit is to the right."

Překlad:Ten východ je napravo.

November 20, 2015

10 komentářů


DankaEagle

"ten vychod je tady v pravo" nebo "ten vychod je vpravo" byt nemuze?

November 20, 2015

jgstcd

"Ten východ je vpravo" bereme.

November 20, 2015

Jenda-48

"Ten výstup je vpravo" by měla být taky správná odopověď, nejem výjezd. Dáno i "čudlíkem"

October 24, 2017

kacenka9

Výstup z dopravního prostředku nebo z budovy? Já znám výstup na Sněžku nebo Mt Everest, ale jako označeni fyzického otvoru z uzavřeného prostoru ven?

October 24, 2017

jenda48

V této lekci je exit značen i jako výstup, bohužel se mi nepodařilo tu větu opětovně vyvolat, duolingo mi ji nenabídl. Píšu tam jak je možné, že jednou to výstup být může a jednou ne.Že je to přímo nelogické. Běžně jsou označeny východy v kinech, výstup z metra, protože se po schodech přesunte z podzemí nad zem, ve vlaku či metru také můžete mít otevřený výstup napravo nebo nalevo, obvykle nikdy současně z obou stran, protože nácestní nádraží mohou být ve směru jízdy na různých stranách.

October 24, 2017

jenda48

A co "ukončete výstup a nástup, dveře se zavírají", i slovníky pro exit mají překlad výstup jako jeden z prvních, podzemní komunikace na vlakových nádražích, s letišti zkušenosti nemám., podzemní garáže a parkování..výstupy z prostorů protihlukobých stěn u nemocnic a obytných čtvrtí u silnic a dálnic..

October 25, 2017

borecmisak

To má být údiv?/Usuzuji podle Vašeho otazníku na konci věty/. Ten je ale zbytečný, protože jde o zcela zavedený pojem! Výstup může být činnost/ vystupování buď z něčeho: např.z autobusu, nebo někde: na jevišti,nebo někam, např.na tu Sněžku, nebo je to skutečně ten otvor : např .dveře, poklop a pod., určený k odchodu ven.

October 25, 2017

borecmisak

Doprava se píše dohromady!!Tedy ze stejného důvodu jako napravo/příslovce místa/.Proč , i když můj překlad s DOPRAVA byl uznán jako správný ,bylo přesto upozorněno na chybičku s uvedením jakoby správného DO_PRAVA!

March 26, 2017

Jenda-48

A výstup nejde? Výstup z dopravních prostředků, tram, bus, train

April 26, 2017

HanaKov3

Doprava a doleva se pise v cestine dohromady

October 19, 2017
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.