"The exit is to the right."

Překlad:Ten východ je napravo.

před 2 roky

10 komentářů


DankaEagle
DankaEagle

"ten vychod je tady v pravo" nebo "ten vychod je vpravo" byt nemuze?

před 2 roky

jgstcd
jgstcd

"Ten východ je vpravo" bereme.

před 2 roky

Jenda-48
Jenda-48

"Ten výstup je vpravo" by měla být taky správná odopověď, nejem výjezd. Dáno i "čudlíkem"

před 11 měsíci

kacenka9
kacenka9
Mod

Výstup z dopravního prostředku nebo z budovy? Já znám výstup na Sněžku nebo Mt Everest, ale jako označeni fyzického otvoru z uzavřeného prostoru ven?

před 11 měsíci

jenda48
jenda48

V této lekci je exit značen i jako výstup, bohužel se mi nepodařilo tu větu opětovně vyvolat, duolingo mi ji nenabídl. Píšu tam jak je možné, že jednou to výstup být může a jednou ne.Že je to přímo nelogické. Běžně jsou označeny východy v kinech, výstup z metra, protože se po schodech přesunte z podzemí nad zem, ve vlaku či metru také můžete mít otevřený výstup napravo nebo nalevo, obvykle nikdy současně z obou stran, protože nácestní nádraží mohou být ve směru jízdy na různých stranách.

před 11 měsíci

jenda48
jenda48

A co "ukončete výstup a nástup, dveře se zavírají", i slovníky pro exit mají překlad výstup jako jeden z prvních, podzemní komunikace na vlakových nádražích, s letišti zkušenosti nemám., podzemní garáže a parkování..výstupy z prostorů protihlukobých stěn u nemocnic a obytných čtvrtí u silnic a dálnic..

před 11 měsíci

borecmisak

To má být údiv?/Usuzuji podle Vašeho otazníku na konci věty/. Ten je ale zbytečný, protože jde o zcela zavedený pojem! Výstup může být činnost/ vystupování buď z něčeho: např.z autobusu, nebo někde: na jevišti,nebo někam, např.na tu Sněžku, nebo je to skutečně ten otvor : např .dveře, poklop a pod., určený k odchodu ven.

před 11 měsíci

borecmisak

Doprava se píše dohromady!!Tedy ze stejného důvodu jako napravo/příslovce místa/.Proč , i když můj překlad s DOPRAVA byl uznán jako správný ,bylo přesto upozorněno na chybičku s uvedením jakoby správného DO_PRAVA!

před 1 rokem

Jenda-48
Jenda-48

A výstup nejde? Výstup z dopravních prostředků, tram, bus, train

před 1 rokem

HanaKov3

Doprava a doleva se pise v cestine dohromady

před 1 rokem
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.