"He runs even though he is old."

Překlad:Běhá, i když je starý.

November 20, 2015

9 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


Milano3107

Chtěl bych se zeptat, proč jsou tam slova "even" a "though", když obě znamená totéž (ačkoliv,přestože nebo i když)?


Nemesis_NaR

Nemyslím si, že to má logické vysvětlení, prostě celé "even though" znamená "přestože, i když, ačkoliv". Jenom jedno z těch slov samo o sobě nestačí. V jiných větách můžou být použity v podobném významu samostatně, ale většinou jsou právě takto spolu.


MarieNovot2

Nemůže být Běhá, ačkoliv je starý?


Nemesis_NaR

Může. Nezapomenout na tlačítko prosím


Frantik7

Běhá, přesto že je stár.........?!


Filomena.Prvni

"Běhá přesto, že je stár." možná. Spíše "Běhá, přestože je stár." Ovšem Duolingo nezná slovo "stár" - opravilo na "starý". Prý překlep. Ale překlep se systém.


Jana135811

Co je spatne na on bezi i kdyz on je stary?


ZdekaSchoo

takhle nikdo nemluví

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.