"Herunseventhoughheisold."

Překlad:Běhá, i když je starý.

před 3 roky

8 komentářů


Milano3107

Chtěl bych se zeptat, proč jsou tam slova "even" a "though", když obě znamená totéž (ačkoliv,přestože nebo i když)?

před 2 roky

Nemesis_NaR

Nemyslím si, že to má logické vysvětlení, prostě celé "even though" znamená "přestože, i když, ačkoliv". Jenom jedno z těch slov samo o sobě nestačí. V jiných větách můžou být použity v podobném významu samostatně, ale většinou jsou právě takto spolu.

před 1 rokem

MaiShine1

Ještě bych přidala: Běhá, dokonce i když je starý.

před 1 rokem

MarieNovot2

Nemůže být Běhá, ačkoliv je starý?

před 3 roky

Nemesis_NaR

Může. Nezapomenout na tlačítko prosím

před 3 roky

nueby
nueby
Mod

Přidáno.

před 3 roky

Frantik7

Běhá, přesto že je stár.........?!

před 1 rokem

Filomena.Prvni

"Běhá přesto, že je stár." možná. Spíše "Běhá, přestože je stár." Ovšem Duolingo nezná slovo "stár" - opravilo na "starý". Prý překlep. Ale překlep se systém.

před 9 měsíci
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.