"The entry is open."

Překlad:vstup je otevřen.

před 3 roky

3 komentáře


Honza24

Je možné Vstup volný?

před 3 roky

Nemesis_NaR

To by bylo "Free entry".

Já bych spíš kolegy poprosil o velké písmeno na začátku věty

před 3 roky

jgstcd
jgstcd

S velkym pismenem nemuzeme pomoci. Je to softwarove chyba. Podle navodu

When a compact sentence starts with an optional word, Duolingo understands that the first word in a sentence should be capitalized. EXAMPLE Instead of entering: Soy un niño. Yo soy un niño. You can write: [Yo/] soy un niño. And “Soy un niño.” will be used instead of “soy un niño.”

However, this only works if the optional word is capitalized. If you start a sentence with a bracket, each part of the expression in the bracket has to be capitalized.

To ale bohuzel delsi dobu nefunguje jak popisuji. Tady mame hlavni preklad "[/Ten] [vstup/vchod] je otevřen." Podle pravidel by duo melo psat "Vstup", ale nepise. Konkretni vetu bychom mohli vyresit tim ze bychom "[/Ten] [vstup/vchod] je otevřen." rozdelili na "Ten [vstup/vchod] je otevřen." a "[Vstup/Vchod] je otevřen.", ale to bychom museli delat pro kazdou druhou vetu v systemu. Nezbyl by cas na nic jineho.

Duo o tom vi, ale zrejme je pro ne vetsi priorita aby na appu rikala vety kreslena opicka.

před 3 roky
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.