"Prosím, jdi pryč!"

Překlad:Please go away!

November 21, 2015

8 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


Petosak

Nemůže být. Go away, please?


Voyta
Mod

Může být, díky za dotaz, opraveno. Bohužel koukám do statistik, že za tu dobu, co ten překlad chybí, se na něm dost lidí vysekalo.


jgstcd

Tim vykricnikem asi ne. Je tezko popsat, ale pozice slova "please" zmeni miru nalehavosti.


IvwKfH

Neni mozne Please go out?


Voyta
Mod

To by bylo "Prosím, jdi ven".


Kurkuma3

Please, run away.

Prosím, běž pryč má celkem stejný význam ne?


Radek20051978

,,please you go away" je špatně? Why?


nueby

Je to špatně because the second-person imperative in English does not use the pronoun.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.