"I showed her the watch."

Vertaling:Ik liet haar het horloge zien.

November 21, 2015

3 opmerkingen


moskes

Ik liet haar de horloge zien, dit moet ook kunnen

November 21, 2015

Nielzke23

Nee, 'horloge' is een onzijdig woord en kan dus nooit het lidwoord 'de' krijgen. Behalve natuurlijk in de meervoudsvorm:

Het horloge - de horloges

November 22, 2015

[gedeactiveerde gebruiker]

    Kan iemand mij het verschil tussen "ik liet haar het horloge zien" en " ik heb haar het horloge getoond" uitleggen alstublieft ? Ik begrijp niet waaroom het niet aanvaard werd.

    December 16, 2016
    Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.