"I showed her the watch."

Vertaling:Ik liet haar het horloge zien.

3 jaar gelden

3 opmerkingen


moskes
moskes

Ik liet haar de horloge zien, dit moet ook kunnen

3 jaar gelden

Nielzke23
Nielzke23

Nee, 'horloge' is een onzijdig woord en kan dus nooit het lidwoord 'de' krijgen. Behalve natuurlijk in de meervoudsvorm:

Het horloge - de horloges

3 jaar gelden

Reanbell

Kan iemand mij het verschil tussen "ik liet haar het horloge zien" en " ik heb haar het horloge getoond" uitleggen alstublieft ? Ik begrijp niet waaroom het niet aanvaard werd.

1 jaar gelden
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.