1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "I have walked to your house …

"I have walked to your house every day."

Переклад:Я ходив до вашого дому кожного дня.

November 21, 2015

28 коментарів


8AQD3

Щодня!!


OksanaEng

допоможіть зрозуміти, чому тут вжито present perfect, а не past simple


Kaminari_Okami

У даному реченні мається на увазі, що хтось ходив до чийогось будинку починаючи з невідомого моменту у минулому і дія триває по сьогоднішній день. А у випадку вживання тут Past Simple речення б означало, що дія, яка відбувалася у минулому, вже завершилася.


exlawyer77

але ж умовою презент перфекту є також дія, що відбулась у минулому, завершилась, при цьому ми маємо результат у тепершньому. хіба не так?


Volodymyr_Skoryk

У швидкому варіанті нечутно, як диктор вимовляє have. Його там немає! У повільному є.


a0g21

У швиткому американському варіанті літера h може не вимовлятись ( у інших словах теж ) можливо ви не почули ave


Drliadyk

мені одному вчувається "i have walked two hours every day"?


greg.mort

"To your house" не дуже чітко вимовляється але воно там є, робот як не як


Ksandra_85

Чому "ходив пішки" не підходить?


RomaIvanoc

коли прослуховуєш запис в нормальному режимі, "have" зовсім не чути


OcG610

Тому що в записі вжито скорочену форму: I've (I have) walked...


p7CH3

Я прогулювався до вашого будинку щодня.


TolikTolik5

Чим --дом-- відрізняється від-- будинка---- контекста немає, думки автора не доступні?????


Olly_1052

А навіщо Вам знати думки автора? Якщо у Вас не прийняло конкретну відповідь - будь ласка, скріншот в студію! Серед варіантів є і "дім", і "будинок".


TolikTolik5

А вот як раз і не прийняло, я натиснув кнопеу --- мій варіант повиннен бути прийнятим--- ви можете легко це перевірити--- одруку немає. Скріншот не робив,


Kaminari_Okami

Present Simple тут не може бути, оскільки йдеться про завершену дію у минулому, тому вжити простий теперішній час аж ніяк не вийде.


Val454519

Я прогулювався до твого дому кожного дня. - Чи цей варіант прийнятний?


Markot96

Чому "я ходив кожного дня до вашого дому" не може бути?


LarysaDeshko

не знайшла слова "Вашого", "Your"


maxim_uz

Щодня - то же правильно


AntonDanylchenko

Чому не можна "приходив щодня"?


exlawyer77

підтримую питання. чому не можна сказати "приходив до вашого будинку кожного дня"?


oaEm12

В українському варіанті every day не варто перекладати як кожного дня. Щодня!!!


V3812

Чому не підходить "Я гуляв до вашого будинку щодня"?


KatrinaPya

Чому Perfect перекладається як незавершена дія? Ходив це для Past Simle або Past progressive.Правильно - приходив.


AndriiAt

речення англійською граматично неправильне, тому перекласти коректно неможливо

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.