Duolingo is the most popular way to learn languages in the world. Best of all, it's 100% free!

"Bir kaşık bulmuştum."

Translation:I had found a spoon.

0
2 years ago

5 Comments


kratsaimtu

I found a spoon da olmaz mı?

3
Reply2 years ago

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"buldum" oluyor o zaman

4
Reply2 years ago

Tekabe07

I have found a spoon neden olmuyor

1
Reply1 year ago

CoolTurk

Have cümleye buldum anlamını katar Had miş-mış-muş ile Bulmuştum anlamını katar.Çünkü geçmiş zamandan bahsediliyor

0
Reply8 months ago

Violentines

Was neden olmuyor ?

0
Reply2 years ago