1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Yesterday it rained."

"Yesterday it rained."

Çeviri:Dün yağmur yağdı.

November 22, 2015

13 Yorum


gkhangk0

Duolingo ailesine çok teşekkür ediyorum, bu sitede ingilizce konuşulan bir ülkeye gittiğimde derdimi anlatacak biri ile yarım yamalakta olsun sağlıklı bir diyalog kurmamı sağlayacak cümleler gösterdi ve ben bu sitedeki cümleleri gördükten sonra neden milli eğitimin dağıttığı ingilizce kitapların da böyle eğitici ve kullanışlı cümleler yoktu diye hayıflandım bence öğrenciler grammer bilgisini grammer kitaplarından öğrendikten sonra bu siteyi kullansın ellerindeki milli eğitim bakanlığının dağıttığı kitapları çöpe atsın


sahin764431

Aynen conwaynen katiliyorum tespitin dogru..


Nuh550115

Oradaki "it" ne işe yariyor biri aciklayabilir mi


MehmetKaya294859

It yağmuru temsil ediyor. Rain kelimesi de yağmak. Yani fiil, fiili gerçekleştiren değil.


yasin399932

İt derken havadan bahsediyor. Yani dün hava nasildi sorusuna cevap olarak düşünebilirsin.


jimlonesna

"Yestırdey ivrinyt". Telaffuz sıkıntılıydı ya da ben anlayamıyorum :)


Selcen_Ozturk

telaffuz doğru ama, ana dili ingilizce olanlar böyle konuşuyor


jimlonesna

doğru şu an tekrar dinleyince daha normal geldi. içeriği göstermeden telaffuzla tahmin sorusu olarak geldiğinden zorlandım galiba.


yyildirim02

It rained yesterday


caneryus

17/8/2020 "It rained yesterday" olabilir mi?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.