1. Forum
  2. >
  3. Topic: Dutch
  4. >
  5. "Wanneer vertrekt de eerste b…

"Wanneer vertrekt de eerste bus naar Amsterdam?"

Translation:When does the first bus to Amsterdam depart?

November 22, 2015

2 Comments


gusbemacbe

Als Amsterdam een verre stad is, dan de eerste bus zal op 00:30 uur naar Amsterdam vertrekken.

Omdat metrostation, busstation en treinstation naar de steden in de omgeving openen op 6 tot 00:30 uur.

Maar zijn er ook nachtbussen dat naar de meest verre steden van Nederland zullen vertrekken op 00:30 tot 6:00.

In Brazilië, de eerste bussen naar de verre en dichtbije steden zal vertrekken op 6 tot 23:30 uur. Er zijn geen nachtbussen.

November 22, 2015

PascalVOuellette

'Towards' instead of 'to' was counted as wrong, when it should be correct.

January 4, 2017
Learn Dutch in just 5 minutes a day. For free.