1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I am in Africa."

"I am in Africa."

Çeviri:Ben Afrika'dayım.

November 22, 2015

25 Yorum


MucahitDem1

Neden Afrikadayım derken "in" kullanıyoruz da Are you "on" facebook diyoruz? 'in' ve 'on' u neye göre kullanıyoruz soru olduğu içinmi 'on' geliyor


astmast

Yanlışlıkla arrikadayım yazdım kabul etmedi


hasenkron

Bu temiz sayfayı bana ayırdığın için teşekkürler duolingo.


Ismail166407

Fotoyu deis aga orucluyuz canimiz cekiyor :/


ilhan917556

Adrikadayım yazdım doğru kabul etti.


fatih_sezer

Afrikada ne işimiz var


irmakakyildiz

Yazım yanlışı var bananeee


cnplttt

Afrikanın içindeyim yazdım kabul etmedi


mahir841529

Ben afrikadanım dedim oda oldu


ahmet794182

in baglaci icinde demek degil mi? i'm at africa? olmasi gerekmiyor mu? i'm at dinner cumlesindeki aksam yemeginDEyim. gibi.?


deniz259027

Türkçe mantığı ile düşünme yoksa yanlış olur ben de önceden oyle yapiyodum


AleynaWin1

Ben afrikalıda değilim ama olsun


TheAimless1
  1. Sınıfım bunlar hangi sınıf konusu

seferipxe

Ben afrikanin icindeyim yazdim. Afrikafayimla icindeyim ayni fakat kabul etmiyor. Sanirim turkceyle pek karistirmamak lazm :/


Re.Candost

Neden at değil in


Re.Candost

At ve in farkı nedir


Simge573654

Çok güzel bir uygulama


Yamur860640

Ben afrikadayim yazdim yanlis dedi


BetlSena791715

gerçekten çok kolaydı


Carpe_Diem_76

Afrikadayım yazdım kabul etmedi


cimen139781

Kuşuma mahşallah dermisiniz?


EyllSeher1

Ya tek in yazmadım off


fnfazli

Lan in icinde değilmi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.