"Řekni mi, který chceš!"

Překlad:Tell me which one you want!

November 22, 2015

19 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


russel527692

Může být i Tell me which one do you want?


Diana31489

Muze, vzalo mi to


Petra-Kandlerova

A proč nemůžu použít "say me" místo "tell me"


Filomena.Prvni

To tedy pleteme! Při procvičování slovíček na memrise mi jde z toho hlava kolkolem!


heavenlee917333

Zdravím. Přemýšlím, jak by se přeložilo "Řekni mi, KTERÉ chceš?" Myslím množné číslo. Ví to někdo?


LiS0407

Po zadání do translatoru jsem nabyla dojmu, že množné číslo se rozliší až upřesněním té věci (těch věcí). Které dítě... which baby /které děti... which kids. Ale vzhledem k mému levelu je to jen názor.


Johnik1

Proc tam je ta jednicka?


jgstcd

Myslite slovo "one", nebo se vam objevila na obrazovce cislice?


Johnik1

Přesně tak, objevila se tam číslice 1, ale je to tedy asi slovo one. Tato záměna se běžně v textu používá?


jgstcd

Neznamena. Znamena to ze vyvojari na softwarove strane jsou nekdy pitomci. Na tuhle chybu upozornujeme minimalne od cervenci, zatim bez uspechu.


Igi377354

Ano, používá. One v podstatě nahrazuje podstatné jméno (v tomto případě). Příklad: Někdo ti řekne "Look at the car."(podívej se na to auto) Ty můžeš říct buď "which car?" nebo "which one?".V obou větách je myšleno "které (auto)?".


Filomena.Prvni

Takže v AJ je nezbytné v těchto "vybíracích" větách použít "one" či příslušné podst. jméno? Protože ČJ je nepotřebuje. Stačí "Řekni mi, které chceš, Řekni mi, které z nich si přeješ." ap.


Jitka709231

Já jsem napsala : "Tell me which one you want to"-je to špatně?Nějak automaticky mi to naskočilo v hlavě..


kacenka9

Ano. To 'to' uz je tam navic. Jakobyste chtela pokracovat. Tell me which one you want to take with us' treba. - Rekni mi, ktery chces vzit s sebou.


Lubo111

prečo mi nevezme aj You Tell me which you want! podľa pravidiel tvorenia viet by to malo zobrať, alebo sa mýlim?


caught.j

Je to rozkaz, tedy bez osobniho zajmena, pouze infinitiv slovesa. Tak jsme se to alespon ucili my ;-)

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.