Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"The pool is possibly deep."

Tłumaczenie:Basen jest prawdopodobnie głęboki.

2 lata temu

10 komentarzy


KrzysztofA436393

Przecież "possibly"znaczy MOŻLIWIE a wedlug duolingo to jest błąd i wskazuje na tłumaczenie "prawdopodobnie",ktore jednak w j.angoelskim brzmi "probably".????...Am I right?

2 lata temu

tedfred48

Basen jest chyba głęboki, nie uznaje. Myślę że to będzie lepsze tłumaczenie

1 rok temu

Gosia558040

Chyba, to byłoby użyte "maybe"

8 miesięcy temu

Michal609032

basen do plywania to swimming pool, a samo pool to raczej sadzawka, staw itp.

2 lata temu

duolingo806221

Co znaczy possibly deep

1 rok temu

Emwue
Emwue

Istnieje taka możliwość, że jest głęboki, ale nie jest to pewne.

1 rok temu

RyszardPrz

"Basen jest być może głęboki"też nie akceptuje.

1 rok temu

Li114

Błędne tłumaczenie

1 rok temu

j.ang.1

Czasem sie duolingo pomyli ale nie musi znać angielskich słów z calego świata. Co nie?

8 miesięcy temu

dorota30025

Innych możliwości nie ma

7 miesięcy temu