"ThereisonethingIdidnottellyou."

Tłumaczenie:Jest jedna rzecz, której ci nie powiedziałem.

3 lata temu

9 komentarzy


Witek638959

Nie uznane jest również takie tlumaczenie: "Jest jedna sprawa, o ktorej ci nie powiedzialem", a wedlug mnie jest to równo znaczne.

7 miesięcy temu

Kubabek

Zaznacza błąd, gdy się napisze: "Jest jedna rzecz, której Tobie nie powiedziałem". Proszę o korektę.

2 lata temu

sineyen
sineyen

Moim zdaniem powinno to być zaliczone, bo teoretycznie treść się zgadza, ale warto pamiętać, że to nie brzmi naturalnie po polsku - i pewnie dlatego nie zostało uznane jako poprawna odpowiedź. "Tobie" wrzucone tak w środek zdania jest, jeśli dobrze pamiętam, regionalizmem w jakiejś części Polski, ale w "zwykłej" polszczyźnie raczej nie funkcjonuje. Tej formy używamy, kiedy chcemy mocniej zaznaczyć OSOBĘ, a nie sam fakt. W tym zdaniu chodzi o FAKT istnienia jakiejś rzeczy, o której się odbiorcy nie powiedziało, a nie o to, że jakiejś rzeczy nie powiedziało się AKURAT JEMU. Np. w zdaniu "Kocham cię." ważny jest sam fakt kochania, ale kiedy chcemy zaznaczyć wybór spośród większej liczby osób - powiemy "Kocham ciebie." (w domyśle: "ciebie, a nie jego"). Koniecznie z akcentem na słowo "ciebie", inaczej - znów - brzmi nienaturalnie.

6 miesięcy temu

buskes76
buskes76

.

8 miesięcy temu

jaroslaw62

Jest jedna rzecz o której tobie nie powiedziałem. Zdanie jest według mnie prawidłowe chociaż nieuznawane jako takie.

5 miesięcy temu

gbip

Nie powiedziałem tobie brzmi lepiej niż nie powiedziałem ci

5 miesięcy temu

MichaDomBr

Jest jedna rzecz której Tobie nie powiedziałem. Według mnie jest to poprawna odpowiedź.

3 miesiące temu

gbip

powiedziałem Tobie a nie Ci !!!!

3 miesiące temu

gbip

nie mówi się Ci !!! jak to brzmi: Ci powiedziałem w j. polskim utworzenie układu ci po.....brzmi źle

3 miesiące temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.