"There is one thing I did not tell you."

Tłumaczenie:Jest jedna rzecz, której ci nie powiedziałem.

2 lata temu

14 komentarzy


Witek638959

Nie uznane jest również takie tlumaczenie: "Jest jedna sprawa, o ktorej ci nie powiedzialem", a wedlug mnie jest to równo znaczne.

4 miesiące temu

Kubabek

Zaznacza błąd, gdy się napisze: "Jest jedna rzecz, której Tobie nie powiedziałem". Proszę o korektę.

2 lata temu

sineyen
sineyen

Moim zdaniem powinno to być zaliczone, bo teoretycznie treść się zgadza, ale warto pamiętać, że to nie brzmi naturalnie po polsku - i pewnie dlatego nie zostało uznane jako poprawna odpowiedź. "Tobie" wrzucone tak w środek zdania jest, jeśli dobrze pamiętam, regionalizmem w jakiejś części Polski, ale w "zwykłej" polszczyźnie raczej nie funkcjonuje. Tej formy używamy, kiedy chcemy mocniej zaznaczyć OSOBĘ, a nie sam fakt. W tym zdaniu chodzi o FAKT istnienia jakiejś rzeczy, o której się odbiorcy nie powiedziało, a nie o to, że jakiejś rzeczy nie powiedziało się AKURAT JEMU. Np. w zdaniu "Kocham cię." ważny jest sam fakt kochania, ale kiedy chcemy zaznaczyć wybór spośród większej liczby osób - powiemy "Kocham ciebie." (w domyśle: "ciebie, a nie jego"). Koniecznie z akcentem na słowo "ciebie", inaczej - znów - brzmi nienaturalnie.

3 miesiące temu

rafael841

Dokładnie przecież you to tobie więc jakim prawem tego nie uznaje program ma mega błędów

5 miesięcy temu

buskes76

.

5 miesięcy temu

rafael841

Jest jedna rzecz której nie powiedziałem tobie Bardzo proszę tą panią która n często zwraca uwagę o przetłumaczenia tego zdania gdzie tu jest błąd

3 miesiące temu

jaroslaw62

Jest jedna rzecz o której tobie nie powiedziałem. Zdanie jest według mnie prawidłowe chociaż nieuznawane jako takie.

2 miesiące temu

gbip

Nie powiedziałem tobie brzmi lepiej niż nie powiedziałem ci

2 miesiące temu

MichaDomBr

Jest jedna rzecz której Tobie nie powiedziałem. Według mnie jest to poprawna odpowiedź.

3 tygodnie temu

gbip

powiedziałem Tobie a nie Ci !!!!

2 tygodnie temu

gbip

nie mówi się Ci !!! jak to brzmi: Ci powiedziałem w j. polskim utworzenie układu ci po.....brzmi źle

2 tygodnie temu

NataliaMor972722

No właśnie

5 miesięcy temu

NataliaMor972722

To na poparcie pinizszego komentarza

5 miesięcy temu

pit.fox

Cześć i w ogóle nie ma problemu z tym ze wszystkimi swoimi znajomymi. W sumie to, że to ja się pytam, czy też w przypadku jakiś braków w tym roku. W sumie to nie jest to, że nie ma problemu. Pozdrawiam. .w sumie to nie jest to, że nie ma problemu. Pozdrawiam. .w sumie to nie jest to, że w sumie, że w sumie, że w tym roku. Od razu, że w sumie to nawet w przypadku jakiś sposób na jakiś sposób,na spędzenie urlopu. ,ale także nie ma W

2 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.