1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Does she believe?"

"Does she believe?"

Çeviri:O inanır mı?

November 22, 2015

6 Yorum


Cemal233243

Does ne neden does does nerede kullaniliyor

April 15, 2016

mizinamo

Soru sormak için, genellikle do yardım fiiline ihtiyacımız var.

Özne "he, she, it" veya tekil bir isim olsa, does oluyor.

  • Do I know you?
  • Do you have time?
  • Does she believe?
  • Does the teacher eat chocolate?
  • Do we leave now?
  • Do you play the piano?
  • Do they come from Turkey?
  • Do these books cost a lot of money?
April 15, 2016

EdgyMemes

she yerine o kız diyorum.Niye olmuyor?

November 22, 2015

mizinamo
  • she = o
  • o kız = that girl
November 22, 2015

MeralTzn

tercüme aynı neden kırmızı yazdı?

December 2, 2016

ahmetsoguksu

Does yazacağıma dose yazdım canım gitti

July 19, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.