1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Sarah walks on the beach."

"Sarah walks on the beach."

Çeviri:Sarah plajda yürür.

November 23, 2015

14 Yorum


HalBenHB

Bulunma eki. On the beach=Plajın üzerinde anlamı verir ama Türkçe'de kısa olarak plajda olarak söylenir


hsynn77

Sarah kumsalda yürür??? Neden olmadi


ilterisdtcf

Resimde de kumsal diyor halbu ki


sinbad60

Merhaba arkadaşlar KLUP KODUM A32M9X HEP BERABER HEM EĞLENELİM HEM ÖĞRENELİM SİZLERİ KLUBÜMDE GÖRMEK İSTERİM ŞİMDİDEN HOŞGELDİNİZ =)


Ebru534275

Neden on at olmasi gerekmiyo


SportMeister

On.Üzerinde yürür anlamı verir


SportMeister

At ise plajda hava alanında anlamı verir


536tezcan

At saatlerin onune gelen bir ek degil midir


suleymansaban2

sarah kumsalın üzerinde yürür, yazdım neden olmadı


muhammedha358620

Basmadım hade oldu.kafayı yedii


seymen519110

Sarah sahilde yürüyor olması gerekmez mi


Erkan679678

sarah plajda yürür. olmadı.Hakkımı yediniz.


YakupOnal

Aynı duolingo "the children play AT the beach" örneği vermişti. Ama burada da ON kullanılmış. Neye göre böyle kullanılıyor anlamadım.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.
Başla