"Nagyon jól ismertem őt."

Fordítás:I knew him very well.

3 éve

4 hozzászólás


gotaTemesv

Miért nem jó a present perfect?

3 éve

budai.doc

A mondat a múltra vonatkozik, a jelenről nem informál. A "persent perfect" jelen idő, tehát azt állítja, hogy jelenleg ismerem nagyon jól, és a megismerés folyamata nyilván korábban zajlott. Vagyis akkor a mondat jelen idővel is fordítható. Ha az igét a tanultak alapján mégis múlt idővel szeretnéd fordítani, akkor az szabatosan: mára már nagyon jól megismertem őt. Persze ezt sokféleképpen össze lehet rakni magyarul.

3 éve

Barnus14

Hello! Good afternoon! ( 2017-11-09, csütörtök, 15:07)

1 éve

Barnus14

...

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.