"Whatisspecialaboutthem?"

Μετάφραση:Τι είναι ιδιαίτερο σχετικά με αυτούς;

πριν από 3 χρόνια

5 σχόλια


anestis12001

Γιατί όχι εξαιρετικό

πριν από 3 χρόνια

Theofa
Theofa

έγραψα" Τι το εξαιρετικό σχετικά με αυτούς" και δεν το δέχτηκε, γιατί;

πριν από 6 μήνες

Theofa
Theofa

Εγραψα επίσης" Ποιο είναι το εξαιρετικό σχετικά με αυτούς" πάλι δεν το δέχτηκε.

πριν από 6 μήνες

Theofa
Theofa

"ποιο είναι το ειδικό σχετικά με αυτούς;" δεν το δέχθηκε.

πριν από 6 μήνες

uoLL8

Έγραψα: "τι είναι ξεχωριστό σε σχέση με αυτούς". Η λέξη "ξεχωριστός" υπάρχει στην dropdown list της λέξης "special". Γιατί είναι λάθος;

Φιλικά Κλε

πριν από 1 μήνα
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.