"What is special about them?"

Μετάφραση:Τι είναι ιδιαίτερο σχετικά με αυτούς;

November 23, 2015

6 σχόλια


anestis12001

Γιατί όχι εξαιρετικό

November 23, 2015

Theofa

έγραψα" Τι το εξαιρετικό σχετικά με αυτούς" και δεν το δέχτηκε, γιατί;

June 7, 2018

Theofa

Εγραψα επίσης" Ποιο είναι το εξαιρετικό σχετικά με αυτούς" πάλι δεν το δέχτηκε.

June 7, 2018

Theofa

"ποιο είναι το ειδικό σχετικά με αυτούς;" δεν το δέχθηκε.

June 7, 2018

uoLL8

Έγραψα: "τι είναι ξεχωριστό σε σχέση με αυτούς". Η λέξη "ξεχωριστός" υπάρχει στην dropdown list της λέξης "special". Γιατί είναι λάθος;

Φιλικά Κλε

November 12, 2018

b1kA7

Εγραψα (τί το ιδιαιτερο υπαρχει σχετικα με αυτους )ΠΟΥ ειναι το λαθος;

April 2, 2019
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.