Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"What is special about them?"

Μετάφραση:Τι είναι ιδιαίτερο σχετικά με αυτούς;

πριν από 2 χρόνια

4 σχόλια


anestis12001

Γιατί όχι εξαιρετικό

πριν από 2 χρόνια

Theofa
Theofa

έγραψα" Τι το εξαιρετικό σχετικά με αυτούς" και δεν το δέχτηκε, γιατί;

πριν από 4 μήνες

Theofa
Theofa

Εγραψα επίσης" Ποιο είναι το εξαιρετικό σχετικά με αυτούς" πάλι δεν το δέχτηκε.

πριν από 4 μήνες

Theofa
Theofa

"ποιο είναι το ειδικό σχετικά με αυτούς;" δεν το δέχθηκε.

πριν από 4 μήνες