Duolingo es la forma más popular de aprender idiomas en el mundo. ¡Mejor aún es 100% gratis!

"Cal beure te."

Traducción:Hay que beber té.

Hace 2 años

6 comentarios


PauBofill
PauBofill

La pronúncia està malament, diu "te" com si la e fos vocal neutra.

Hace 2 años

asfarer
asfarer

Porque debe tomarlo por el pronombre "te"

En "té" es una e bien cerrada.

Hace 2 años

PauBofill
PauBofill

Ja, és cert, però no es pot canviar?

Hace 2 años

JoseManuel422758

cal millorar el curs, m'ha posat que estava mal per dir teua i no teva, teua és igual de vàlid que teva... anims

Hace 2 años

PauBofill
PauBofill

Cal tenir present que fa quatre dies que va sortir el curs, ja s'aniran solucionant aquestes coses. :)

Hace 2 años

Jaime95
Jaime95

"Cal" tiene el mismo sentimiento de falta de voluntad o valor que tiene "hay que"? Porque un "hay que beber té" es muy flojo y un "vamos a beber té" implica más firmeza y voluntad de hacerlo realmente.

Hace 1 año