"Aquella bandera és a gran altura."

Traducción:Aquella bandera está a gran altura.

November 23, 2015

3 comentarios
El debate ha sido cerrado.


Nina-chan

Segons l'IEC: L'alçaria és ‘allò que té un cos d’alt, dimensió d’un cos en direcció vertical’. El terme alçada es pot considerar sinònim d'alçària, i es fa servir especialment per a referir-se a éssers vius. Per a referir-nos a l’alçada humana i d’alguns altres animals també disposem dels termes estatura i talla. L’altura és la ‘distància vertical d’un punt a la superfície de la Terra o a qualsevol altre terme de comparació’. Aquest terme també es fa servir amb significats específics en alguns camps científics o en sentit figurat.

http://www.iecat.net/scb/qcs_186.pdf


BlossomCoeur94

Hi ha diferència entre "altura" i "alçada"? Gràcies :)


asfarer

"Altura" i "alçada" tenen de vegades significats diferents, però generalment els pots prendre com a sinònims.

Aprende catalán en solo 5 minutos diarios. Completamente gratis.