"Zítra večer máme oslavu."

Překlad:We have a party tomorrow evening.

November 23, 2015

32 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


LenkaZd

proč tam nemůže být the? jedná se přece o konkrétní oslavu


ddf76

Mohlo být We have a party tomorrow night


Aktijka79

mohlo by být: "Tomorrow evening we have a party."?


jgstcd

Muze. Pridam to. Diky.


_.lucy

Neuznalo mi to a kvuli tomu musim tuto lekci delat celo znovu protoze nemam srdicka


eznkovRena

We are going to have a celebration tomorrow evening - proč to nelze takto přeložit - jedná se o budoucnost a mohu oslavovat, aniž bych dělala párty.


alef77

Ono celebration je spíš slavnost, oslava něčeho významného, Boha, Dne atp., taky mše, velebení, festival.


MirkaEberlov

Ano, oslava! Proto by to tam klidně mohlo být, protože my nevíme, co se slaví a jak je to významné. Jestli hodně, nebo málo?!


Zazobany

Tomorrow night tam nemuze byt proc


TerezaMcov

Tomorow evening we have a party....je přece taky správně....


Roman767870

neuznalo mi to We have a party tomorrow in the evening. Takto to nelze použít? Běžně se používá In the afternoon, in the evening. Díky.


higis2

Před 7 měsíci byla nahlášena chyba, že neuznává "the" a stále to dává chybu. Prosím opravte, jak máme tušit, že se jedná o nějakou neurčitou oslavu?


sebastian.3414

Mejdan je nespisovne slovo


Bohuslav14

Může být? We have tomorow evening a party.


JanLyko

Ne, příslovečná určení se v angličtině dávají až na konec.


Mira737653

Proč prosím nejde "We will have a party tomorrow evening"


Milan32029

Napsal jsem "we have the celebration tomorrow evening" a neuznalo se mi to .. party není oslava?


karlinso

Pro mě taky oslava neznamená party, dala jsem "a celebration" a neuznáno. Je to tu několikrát, nechápu... Chtělo by to upravit zadání.


Vra240651

Může být určení času i na začátku? Tomorrow evening we have the party.


Karel804142

Proč ve větě nemůže být pred slovem party místo "a" the?


Mira737653

Může, asi chyba, nahlaste to prosim


Definytelinotyou

Napsala jsem "Tommorow evening, we have party" Asi to není úplně nejlepší ale dle mého by se to uznat mělo..


Mira737653

Tommorow je překlepu, před party musí byt člen...


Marie150590

Mně to uznalo. Vám asi ne z důvodu chybně napsaného slova tommorrow. Správně je tomorrow


ZdenekRajnoha

Proč nemůže být: We have a party tomorrow night


tatokalan

Přítomný čas prostý by být neměl, protože se používá pro rutiny, opakující se věci apod. Toto je jednoznačně naplánováno na zítřejší večer, proto by měla být budoucnost, nejlépe za pomoci přítomného času průběhového - předpokládáme, že je to jisté, že se party bude konat (We are having a party tomorrow evening.), popřípadě plánované budoucnosti (We are going to have a party tomorrow evening.).


TomasSmahlik

Děkuji za vysvětlení přejí hezký den. Šmahlík


Jirka594359

Tomorrow evening we have a party. Není uznáno i když zdejší MOD píší že ano.


Pavlik52902

Jestlize mame tu party zitra vecer, tak je to prece konkretni party a ne jenom nejaka party,ktera mozna bude nebo nebude. Takze logika mi dava clen urcity.. Muze mi nekdo podat vysvetleni,proc jsem propadl u teto zkousky? Diky,p.


Mira737653

Stejne je to s tim, ze vidim kure a reknu "That is A chicken". A pak o nem mluvim s the, protoze uz posluchaci vi, o kterem kureti mluvim. Tedy ja reknu, ze mam zitra party, ale jelikoz posluchaci nevedeli, o jake party mluvim, je to poprve, co jsem se o tom zminil, tak pouziji neurcity clen. Pokud bych naopak pouzil urcity, tak posluchaci predpokladaji, ze uz se o tom muvilo a zacnou patrat v pameti co asi tak za party muzu myslet, ze uz o ni maji oni mit predstavu... Ale s cleny bojuji ja porad taktez...vzdycky nekdy najdu neco, co si nejsem jisty:)

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.