1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "You are young but not beauti…

"You are young but not beautiful."

Çeviri:Sen gençsin ama güzel değilsin.

November 23, 2015

24 Yorum


Kampfschrei

Gene üzdün Duo.

August 3, 2017

atsutota

Pentagram - 1987

November 30, 2018

Raptiyeraprep

Zalımsın duo

April 19, 2018

nur838807

Öyle ölmez füze at

August 27, 2018

NygelSama

Yine acımasız cümleler duolingo :)

August 21, 2018

murattarik01

VURDU VE GOL OLDU

February 5, 2018

emre815154

Açık sözlülükte duo gibi ol

January 10, 2019

AliErenPasa

young dediği için küçük yazdım genç olması gerekiyormuş young küçük anlamına da geliyor diyor anlamadın nasıl soru bu

August 11, 2016

elifbaltan1

Yaktım

October 6, 2018

BieyzaGurlek

Gırdın gırdın

June 2, 2019

Yaren213752

Her kadin güzeldir :')

June 30, 2019

AzraGryffindor

Sopnra duo neden evde kaldı? Aha cevap

August 9, 2019

ege446

Zalım zalım

September 9, 2019

kratsaimtu

Young yerine küçük yazılamaz mı?

November 23, 2015

sawashian

‘küçük‘ deyince akla direkt olarak ‘çocuk‘ geliyor.

Örneğin:

“küçük kız“

“küçük çocuk“ gibi

Oysa genç dendiğinde

“genç çocuk“ diyemezsin ama “genç kız“ veye “genç adam“ diyebilirsin.

January 20, 2016

mtrfurkan

young genç anlamında küçük demek genç daha uygundur. yine de cevabını rapor edebilirsin

January 12, 2016

Scorpions31

And womans fights

February 12, 2017

mta886763

And women fight

August 5, 2017

Kubilay88765

Sen gençsin fakat güzel değil. (neresi yanlış)

May 31, 2017

sahinerkin

Türkçe'ye uygun değil.

September 3, 2018

Rumeysa493924

''Sen gençsin ama güzel değilsin.'' cümlesini kabul ediyor.

August 8, 2017

johnvoxville

Sence doğru mu?

February 22, 2018

naginni679

Türk kizlarina bolca solenecek soz

March 15, 2017

LunaWilwardd

yakışıklı değilsin versiyonu da türk erkekleri için kullanılabilir özellikle senin gibi Brad Pitt olmayıp ta dili uzun olanlara

June 12, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.