"You are young but not beautiful."

Çeviri:Sen gençsin ama güzel değilsin.

2 yıl önce

17 Yorum


MertEmrem
MertEmrem

Gene üzdün Duo.

1 yıl önce

murattarik01

VURDU VE GOL OLDU

8 ay önce

NygelSama

Yine acımasız cümleler duolingo :)

1 ay önce

kratsaimtu

Young yerine küçük yazılamaz mı?

2 yıl önce

sawashian
sawashian

‘küçük‘ deyince akla direkt olarak ‘çocuk‘ geliyor.

Örneğin:

“küçük kız“

“küçük çocuk“ gibi

Oysa genç dendiğinde

“genç çocuk“ diyemezsin ama “genç kız“ veye “genç adam“ diyebilirsin.

2 yıl önce

mtrfurkan

young genç anlamında küçük demek genç daha uygundur. yine de cevabını rapor edebilirsin

2 yıl önce

AliErenPasa

young dediği için küçük yazdım genç olması gerekiyormuş young küçük anlamına da geliyor diyor anlamadın nasıl soru bu

2 yıl önce

Raptiyeraprep

Zalımsın duo

6 ay önce

nur838807

Öyle ölmez füze at

1 ay önce

elifbaltan1

Yaktım

2 hafta önce

Kubilay88765

Sen gençsin fakat güzel değil. (neresi yanlış)

1 yıl önce

sahinerkin

Türkçe'ye uygun değil.

1 ay önce

Rumeysa493924

''Sen gençsin ama güzel değilsin.'' cümlesini kabul ediyor.

1 yıl önce

johnvoxville

Sence doğru mu?

7 ay önce

Scorpions31

And womans fights

1 yıl önce

mta886763

And women fight

1 yıl önce

naginni679

Türk kizlarina bolca solenecek soz

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.