Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"You are young but not beautiful."

Çeviri:Sen gençsin ama güzel değilsin.

2 yıl önce

13 Yorum


MertEmrem
MertEmrem

Gene üzdün Duo.

1 yıl önce

murattarik01

VURDU VE GOL OLDU

6 ay önce

kratsaimtu

Young yerine küçük yazılamaz mı?

2 yıl önce

sawashian
sawashian

‘küçük‘ deyince akla direkt olarak ‘çocuk‘ geliyor.

Örneğin:

“küçük kız“

“küçük çocuk“ gibi

Oysa genç dendiğinde

“genç çocuk“ diyemezsin ama “genç kız“ veye “genç adam“ diyebilirsin.

2 yıl önce

mtrfurkan

young genç anlamında küçük demek genç daha uygundur. yine de cevabını rapor edebilirsin

2 yıl önce

AliErenPasa

young dediği için küçük yazdım genç olması gerekiyormuş young küçük anlamına da geliyor diyor anlamadın nasıl soru bu

2 yıl önce

Kubilay88765

Sen gençsin fakat güzel değil. (neresi yanlış)

1 yıl önce

Rumeysa493924

''Sen gençsin ama güzel değilsin.'' cümlesini kabul ediyor.

1 yıl önce

johnvoxville

Sence doğru mu?

5 ay önce

Raptiyeraprep

Zalımsın duo

4 ay önce

Scorpions31

And womans fights

1 yıl önce

mta886763

And women fight

1 yıl önce

naginni679

Türk kizlarina bolca solenecek soz

1 yıl önce