Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The milk is of good quality."

Çeviri:Süt kalitelidir.

2 yıl önce

5 Yorum


candost2
candost2

Süt iyi kalitedir. Neden olmuyor? raporladım. Bu arada of ne amaçla kullanılıyor?

2 yıl önce

DenizKama

Hakkaten haa!.. o kadar of bilirim yine de bunun buradaki işlevini bilemedim. Hıh...

1 yıl önce

mars666
mars666

Of olmasa olmaz mı

2 yıl önce

RagpTmer

"Of good quality " sözlük anlamı kaliteli

11 ay önce

HseyinKEMA1

of good (İyi) anlamina geliyor.

1 yıl önce