Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"I like the fall."

Μετάφραση:Μου αρέσει το φθινόπωρο.

πριν από 2 χρόνια

6 σχόλια


georgiajo1989

i like the autumn

πριν από 2 χρόνια

Dimitra_Ar

I think that "autumn" is more usual in British, but it is used in America, too. "Fall" is used only in American English.

πριν από 2 χρόνια

SiDi647162

I like the autumn

πριν από 2 χρόνια

trelozouzouni

i like the autumn

πριν από 2 χρόνια

VZqa3

i like the autumn

πριν από 1 χρόνο

wmve2

I like the autumn

πριν από 1 χρόνο