"He does not show his age."

Çeviri:O, yaşını göstermiyor.

November 24, 2015

12 Yorum


Turkbeyimizzz

does(daz)ı neden this gibi okuyor..:(

March 6, 2017

AknK6

Aynen, neden "does" tek başına "daz" cümle içinde "diz" şeklinde okunuyor?

November 7, 2018

ismailsahin1978

His bağlantısı kuramiyorum

January 21, 2016

xewnek

His Yaş(ını) oluyor galbia emin değilim

April 1, 2016

CemYcbg

evet öyle oluyor

August 24, 2016

BulentIrem

Zamanla ilgili olsa gerek

June 9, 2017

Fatihcanna1

O yaşını hiç göstermiyor dedim kabul etmedi :(

March 24, 2018

Velikaraki

O, yaşını göstermez / O, yaşını göstermiyor.

July 5, 2018

CanDemirci6

yaşını veya kendi yaşını aynı anlam bu cevabım doğru kabul edilmeli

July 27, 2018

ismail629073

O değilde şim cüm geniş zamanda ama biz türkçeye çevirirken yor eki kullanıyoruz yani şimdiki zaman olarak çeviriyoruz açıklama yaparmısınız litfen

November 11, 2018

gnrcrnftks

O kendi yaşıbi söylemiyor yaptım yanliş saydi

June 10, 2019

gnrcrnftks

Nokta koydum yanlış saydı

June 10, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.