1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "The woman has to appear on t…

"The woman has to appear on television tomorrow."

Переклад:Цю жінку мають показати по телебаченню завтра.

November 24, 2015

19 коментарів


Ustyna_Antoniuk

не обов'язково ж говорити "ця" кожного разу, коли є "the"... відповідно "жінка має з'явитися на телебаченні завтра" теж правильно, хіба ні?


duliungo1

Протестую! Якщо "Жінка має з'явитися на телебаченні зввтра" то це просто жінка і ми не знаємо хто це. І в питанні казали що вона з'явиться не сама а її мають показати!


duliungo1

Цю жінку мають показати завтра по телебаченню.


gtc2015

Чим саме ця перестановка слів принципово відрізняється від інших можливих варіантів перестановок?


LesyaSabro

або ще варіанти: будуть показувати / покажуть - це теж вірно


gtc2015

Мають показати - це означає, що вони ось зараз, на даний час мають цей намір.
А "будуть показувати" - це інформація про майбутній час.

Все ж таки різні речення з різною інформацією. Особливо при вивченні часів у англійській.

І коли говорять "будуть показувати", то при цьому є впевненість, що дісно будуть показувати.
А коли "мають показати", то це вони зараз мають такий намір, а чи дісно бідуть показувати - невідомо.


Kindermns

"Ця жінка має з'явитися на телебаченні завтра" - чому ні?


gtc2015

А ніби раніше приймалося. Отже, або технічний збій, або щось покращують...


Kindermns

Навряд чи тут є живі душі в команді...


DdAs6

Цю жінку повинні показати по телевізору завтра


gtc2015

"Повинні" - це щось обв'язкове, це must.


Rost72

Чому APPEAR а не APPEARS?Якщо ,, ця жінка,,(вона) , HAS з,явитися?


gtc2015

Тому що "вона" (she) робить дію "має" ("have", але тут 3 особа однини, тому "has").
А має вона - що зробити? - інфінітив "to appear" (з'явитись).

Якби було "вона з'являється", то тоді було б "she appears".
Якби було "я маю/ти маєш/ми маємо з'явитись", то тоді було б "I/you/we have to appear".

ПС
Просто цікаво - як Ви отримали 24 рівень? Є якийсь хитрий спосіб? ;)


10svitlana

Відповідь моя -слово в слово з вашою-вам самим треба бути уважними при розробці програми.


10svitlana

Подивіться,що моя аідповідь вірна,щоб я не розчаровувалася у вашій прлграмі- і йшла далі!


75tsPK

Цю жінку завтра мають показати по телебаченню. Не пройшло.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.