1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Моя сестра та я плаваємо у ц…

"Моя сестра та я плаваємо у цьому басейні."

Переклад:My sister and I swim in the pool.

November 24, 2015

5 коментарів


Nordry

Варто зазначити, що англійські вирази: ("I and my sister"="My sister and I") та ("Me and my sister"="My sister and me") хоч і сприймаються нами як ідентичні та взаємозамінні за змістом, насправді такими не є. Їх вживання залежить від того, чи є ви з сестрою об'єктами (тими, над ким вчиняється дія) дії чи її суб'єктами (тими, хто вчиняє дію). Суб'єкти дії у таких випадках можуть набувати форми наступних займенників: I, he, she, who, we, they, у той час як об'єкти цієї дії можуть бути представлені займенниками me, him, her, whom, us, them. Не плутати ці моменти між собою дуже важливо, оскільки, наприклад, у реченнях, де використовуються активні дієслова, такі як run, jump, shoot, ask може бути як "My sister and I" - і це означатиме, що ви з сестрою суб'єкти дії, тобто вчиняєте її над кимось/чимось іншим, а "me and my sister" означатиме, що суб'єктом дії виступає вже хтось інший, а ви з сестрою є її об'єктами, тобто дія вчиняється вже над вами!

Тому, будьте уважні, запам'ятайте, не плутайте і успіхів всім у виченні мови! :)


Helen25886

Дякую, добре роз'яснили


-yKKm

Me також може бути


IhorTs

Чому не "me"?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.