1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Ona je velmi pěkná."

"Ona je velmi pěkná."

Překlad:She is very pretty.

November 24, 2015

8 komentářů


Kadel23

Proč mi to neuznalo: "She is very beautiful." ?


Lymon65

Nice je synonymem pro pěkný, pěkná, pěkné


Voyta
Mod

"Nice" zároveň znamená "milý" nebo "hodný". A když se slovo "nice" použije ve spojitosti s nějakým člověkem, myslí se tím právě charakter, ne vzheld. Kromě toho, české slovo "pěkný" také ne vždy odkazuje na vzhled.


Kejk666

proč nemůže být: She is very beautiful?


imdumby

It depends on connotation, is it a lesson about appearance or character?

Also, if the topic were character I think people would actually say "facticky" or "vlanstě" instead of "velmi"


Xenda001

U této věty se mi velice líbilo zpracování. Namísto "pretty" jsem úmyslně použil "beautiful", pak "nice" - a bublina mi vždy vysvětlila, proč tento výraz není adekvátní. Bravo for autor (-s)


Voyta
Mod

Tak to vám gratuluji, že jste narazil zrovna na větu, která je takhle kvalitně obublinovaná. V naprosté většině vět žádné bubliny nejsou a když už, tak většinou jen jedna.


Michaltpne4

To ukazuje na verzi pro telefon nebo PC? Na tuto funkci jsem jeste nenarazil (jsem skoro u konce vyuky...).

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.