1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The man and the woman have c…

"The man and the woman have children."

Fordítás:A férfinak és a nőnek gyerekei vannak.

November 25, 2015

6 hozzászólás


IgorPrince

Ha children akkor mért többes szám?


IgorPrince

Ha children, akkor mért többes szám?


ArmenQrM

Hallásbol nem tudom eldönteni hogy man-t vagy men-t kellene irni,szövegkörnyezetböl esetleg itt kiderülne? mert igy magamtol passz...


Bla41518

Sajnos valamiért nem tudom a szöveget az alkalmazásba mondani, pedig a mikrofon engedélyezve van az alkalmazás számára.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.