"On nikdy nepoznal nic jiného."

Překlad:He has never known anything else.

November 25, 2015

27 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


Vlcek1942

,,He has never known nothing else." je také správně? A ,,He never knew anything else." také?


widle

,,He has never known nothing else." nelze, tam jsou dva zápory, což angličtina nerada. ,,He never knew anything else." je v pořádku.


MALDA512

Dva zápory angličtina nerada a nebo je pravidlo, že v jedné větě ,, nesmí ,, být dva zápory. mám za to, že zde platí stejné pravidlo jako u koncovky ,, S " v případě že použijeme na začátku věty DOES.


widle

Ono to není úplně zakázané. Třeba výše uvedená věta "He has never known nothing else" je opravdu nesprávně, na druhou stranu někdy se věta s více zápory vytvořit dá, ale ty se pak navzájem vyruší - když tam jsou dva, tak to má zase kladný význam.

Každopádně bych do začátku doporučila se tomu raději vyhýbat.


MALDA512

Super. Díky za vysvětlení


Nemesis_NaR

Abych ještě uvedl příklad věty, kde se dva zápory ruší: "I don't disagree" vlastně znamená "souhlasím" a nejlíp by se to asi přeložilo jako "Nemůžu říct, že nesouhlasím."


MirkaEberlov

Nemělo by tam být known? Tvar Have + třetí tvar...


widle

To záleží na tom, který čas chcete použít. Předpřítomný je "has known", minulý "knew" (bez pomocného slovesa). V téhle větě přijímáme obojí, protože na rozlišení není dost kontextu.


MirkaEberlov

Jasně, jen to mělo být procvičení předpřítomného času...Díky.


LukasBlech

Také mi nebyla uznána "He has never experienced anything else"... v rámci jeho zážitků je to myslím dobře.


ValaCZE

To máte sice pravdu, ale to je pak jiná věta.


JiKroutil

Proč nelze "He has never known anything other."? Díky.


LiS0407

Já bych taky chtěla vědět, jestli se dá použít "other". Někde jsem četla, že "else" je něco jako "další" - ve smyslu - "Co tam máš dál?" ( = Citát z filmu Vesničko má středisková). Je to pravda?


hPgT639G

Proč nelze použít get to know jako poznat ?


ValaCZE

Dá, ale ne v téhle větě.


Michal92154

He has never recognized anything else... Nemůže být?


ZdekaSchoo

ne, recognize znamená poznat, rozeznat osobu (když jste někoho dlouho neviděli nebo za špatné viditelnosti), ale ne situaci, pocit (nikdy nepoznal hlad).


alexander.pesak

he did never know anything else?


Sovada

Asi ne, když to je nepravidelné sloveso.


ZdekaSchoo

did se používá v otázkách

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.