1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We know whose work it is."

"We know whose work it is."

Překlad:My víme, čí je to práce.

November 25, 2015

10 komentářů


MartinW15

víme, čí ta práce je; je také možné?


da46Qt

Mám to jen seřadit ne přeložit, je tam chyba ....


JiriMAL

Proč nemůže být místo víme známe?


ZdekaSchoo

protože se to neříká


smydra

proč mi to nevzalo "dílo"?


mb382367

Protože ten kurz někdo dobrovolně připravuje a buď překlad "work = dílo" zapomněl přidat do akceptovaných možností, anebo se rozhodl, že mezi ty akceptované nepatří.


jgstcd

Pridal jsem to. Diky.


Lejdys

Proc mi to nevzalo: koho je to prace?


KubaRdl

Je to česky blbě. Ale taky to používám..


R.V.0

V Čj to může mít negativní význam ve smyslu, kdo to provedl. V Aj také, nebo je to jen pozitivní ve smyslu známe autora? Děkuji.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.