"He had not known what to do."

Μετάφραση:Αυτός δεν ήξερε τι να κάνει.

πριν από 2 χρόνια

7 σχόλια


Vas1lisTz

Εδώ που λέει στην μετάφραση "δεν ήξερε" αυτό δεν είναι past simple;

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Για την ακρίβεια είναι παρατατικός και όχι αόριστος. Σε κάθε περίπτωση, το ρήμα ξέρω δεν έχει υπερσυντέλικο στα ελληνικά άρα στη μετάφραση από τη μία γλώσσα στην άλλη χρησιμοποιείται ο πιο κοντινός στο νόημα χρόνος που υπάρχει. Ομοίως για το ρήμα είμαι: έχει μόνο παρατατικό (ήμουν) στα ελληνικά τον οποίο χρησιμοποιούμε εκτός από το was και για τα have been, had been.

πριν από 2 χρόνια

Vas1lisTz

Σε ευχαριστώ πολύ! Μόνο επειδή στα αγγλικά δεν χρησιμοποιούμε παρατατικό ποιον χρόνο εννοείς; Και το had had με have had νομίζω είναι στην ίδια κατηγορία.

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

"επειδή στα αγγλικά δεν χρησιμοποιούμε παρατατικό": δεν καταλαβαίνω σε τι αναφέρεσαι... Αν αναφέρεσαι στο παράδειγμα, "had known" είναι υπερσυντέλικος που μεταφράζεται σε παρατατικό "δεν ήξερε".

Το ρήμα ξέρω , όπως και τα είμαι και έχω δεν έχουν όλους τους χρόνους.

Το had had είναι υπερσυντέλικος ενώ το have had είναι παρακείμενος, αλλά στα ελληνικά τα μεταφράζουμε και τα δύο με παρατατικό (είχα) γιατί μόνο αυτόν έχουμε.

πριν από 2 χρόνια

Vas1lisTz

Σορρυ αλλα τα εχω λιγο αχταρμά στο κεφαλι μου με την ονομασια των χρονων απο ελληνικα σε αγγλικα ασε που ελληνικα δεν θυμαμαι τιποτα ποιος ειναι ποιος και τι κανει...μου εχουν πει να μην χρησιμοποιω την ονομασια των ελληνικων χρονων στα αγγλικα αλλα να τους μαθω οπως ειναι. Present simple - present continuous, past simple - past continuous, present perfect simple - present perfect continuous και ου το καθεξης.

πριν από 2 χρόνια

NickLion1

Δεν θα μπορούσαμε να πούμε : he did not know what to do. ;;

πριν από 1 χρόνο

D_..
D_..
Mod

Ναι, είναι σωστό για τη μετάφραση της φράσης "Αυτός δεν ήξερε τι να κάνει." στα Αγγλικά.

πριν από 1 χρόνο
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.