1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "We do not have food, but at …

"We do not have food, but at least we have water."

Переклад:У нас немає їжі, але, принаймні, у нас є вода.

November 25, 2015

12 коментарів


Beltaran

У/в не є помилкою


6nwP5

Зовсім не зрозуміло, чому не врахований варіант: "У нас немає їжі, але, принаймні, ми маємо воду."? Це більш літературно


pxaP19

Ще й помилкою видає цей варіант. Могли б внести як правильний варіант відповіді.


DonZagon

"У нас нема їжі, але принаймні у нас є вода."

"Нема" - http://sum.in.ua/s/nema тому внесіть, як правильний варіант.


Viacheslav328183

"однак" не зараховується (але ж "але"та "однак" мають те ж саме значення)


Antifriz

Щонайменше чому не зараховується?


Nordry

Підказки до слова спільні для всіх завдань. І те, що такий варіант перекладу присутній у підказках, зовсім не означає, що даний переклад можна застосувати у вказаному контексті. "At least" як "щонайменше" перекладається у трохи інших випадках, наприклад: "At least, we have an hour" ("У нас є, щонайменше, година"), "He wrote, at least, nineteen articles for this magazine" ("Він написав, щонайменше, дев'ятнадцять статей для цього журналу"). Тут такий переклад не зовсім органічно вписується саме в дане речення, порівняно з "принаймні".


bat42380

і знову в нас - невірно, у нас - вірно. грррр


Volodymyr507891

Чому цього немає серед варіантів?


fish-key

І знову варіант з словом "нема" - невірний. "Нема" і "немає" це одне і теж!!!


OlesyaTsym

Нема і немає - це одне і теж, чому такий варіант рахується помилкою?


Andrii773788

Чому неможливий прямий переклад "Ми не маємо їжі..."?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.