"You are doctors."

Vertaling:Jullie zijn dokters.

2 jaar gelden

5 opmerkingen


LauraMitte

You are doctors Kan toch niet Dan mket het toch zijn Your are doctors Of You are doctor

2 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod

Your = bezittelijk voornaamwoord - Bijvoorbeeld: your shoes = jouw/uw schoenen.

2 jaar gelden

MartijnSch6

You kan ook "jullie" betekenen (en dus niet alleen jij)

2 jaar gelden

JesseWubs

They is jullie en you is jij

2 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod
  • They = derde persoon meervoud = ze/zij
  • You = tweede persoon enkelvoud en meervoud = je/jij/u & jullie
2 jaar gelden
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.