1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Good morning Sofia!"

"Good morning Sofia!"

Překlad:Dobré ráno, Sofie!

November 25, 2015

27 komentářů


Kary859469

Znam jmeno psané jako Sophia a napsalo mi to chybu, ze to je Sofia. Měli by tu být jména jako Maria nebo Jane. Kde není více verzí.


kawaii1987

Stalo se mi to samé


vasapro

"Good morning Sophia." To by melo byt uznano. Sofia nebo Sophia neni rozdilne. System to vsak oznaci za chybu.


dsimcak

Moje neteř v UK je Sophia. Asi by to nemělo hlásit chybu. Nebo mít i tuto variantu


danka.safranka

Také si myslím, že jména by se po překladu do češtiny neměla skloňovat.


widle

Jak která. Ta, která mají koncovku vhodnou pro české skloňování, se skloňují. Jinak bychom si třeba přečetli, že Sofia řekla Maria, že slyšela rozhovor Diana s Brenda, jak pomlouvají Claudia.


honza.kolinek

Může se překládat i jako dobrý den, Sofie. Nebo ne???


widle

Není důvod, když ráno tomu odpovídá přesněji.


BANANCZ3

Duo libgo je nej


Michalzj

Proč nejde i dobré dopolene, není to od rána až do poledne?


jgstcd

Vyznamove je to urcite spis dopoledne nez rano. Ja to bezne rikam v 11. Cesky se ale "dobré dopoledne" moc nerika. Spis "dobrý den" kdyz neco. Ale neni podle mne tak neobvykle abychom to odmitli. Pridam do.


MirkaEberlov

Podle mne mi tam chybí pouze ta čárka dole,a to nevím,co znamená.


Nemesis_NaR

Tady je vícero možností:

  1. Přehlédla jsi svůj překlep ve větě nebo jsi měla jinou chybu

  2. Používáš aplikaci, která bývá poruchová. Tam se dá maximálně doporučit přestat ji používat a když už DuoLingo na mobilu, tak radši přes prohlížeč.

  3. Používáš internetový prohlížeč a opravdu byla chyba jenom v čárce. Pak poprosíme o printscreen, protože systém by správně měl na čárky dlabat.


MirkaEberlov

Díky za odpověď.Používám jen internetový prohlížeč a ta čárka se opakuje na mnoha místech.Mobil nepoužívám.


Nemesis_NaR

V tom případě poprosím o printscreen obrazovky a jeho zaslání.


MirkaEberlov

Dobře,zkusím to zkopírovat,až se to příště objeví...


Sofie235

proč je chyba napsat sofie s malým, kdyť je to jedno


widle

Na velikosti písmen nezáleží, chyba byla zřejmě někde jinde.

Ale s tvrzením, že "je to jedno", bych úplně nesouhlasila. Duolingu to jedno je, ale v normálním textu bych si dala záležet.


kacenka9

je. system by to uznat mel. Ale nekdy zalezi na jakem zarizeni a rozhrani a s jak dobrym pripojenim na internet to delate a zlobi.


LencaS2

Proč nejde přeložit jako Dobré ráno, Sofia? Je nutné znát k překladu český ekvivalent cizího jména? Kdyby tam bylo Good morning John, musela bych přeložit jako Dobré ráno, Jane?


widle

Nejde o českou variantu (to se naopak většinou nedělá), ale skloňování. Kdyby tam byl John, tak by v české větě bylo Johne.


Zdena584570

Chbi mi další fráze _Dobrý den, dobrý večer, jiné možnosti pro "nashledanou".


JanaSovadn

Napsala jsem ....Sofia . A mam chybu ? Jmena se snad neprekladaji .


Noris995490

Opravte/doplňte konečně už tu variaci jména! Sofia/Sophia


teris254489

Taky jsem napsala Sophia a neuznalo mi to


Lada482008

To, ze napisu sophia misto sofie,snad jeste neznamena,ze ten klicovy kus neni anglicky spravne

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.