"Good morning Sofia!"

Překlad:Dobré ráno, Sofie!

November 25, 2015

25 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


Filip358165

Prosím aby šlo uznat Sofia i Sophia. Je to šikana uznat jen Sofia...


39720

Prosim, bylo by mozne uznat i "Sophia" pri prekladu do anglictiny? Dekuji


danka.safranka

Také si myslím, že jména by se po překladu do češtiny neměla skloňovat.


widle

Jak která. Ta, která mají koncovku vhodnou pro české skloňování, se skloňují. Jinak bychom si třeba přečetli, že Sofia řekla Maria, že slyšela rozhovor Diana s Brenda, jak pomlouvají Claudia.


honza.kolinek

Může se překládat i jako dobrý den, Sofie. Nebo ne???


widle

Není důvod, když ráno tomu odpovídá přesněji.


Ogi2222

Prosím, bolo by možné pri menách uvádzať aj ich anglické tvori? Precvičujem si angličtinu a nie mená. Preto by mi strašne moc pomohlo, ak by boli zobrazené uznávané mená.


uboBrik

Sophia by teda mohla byt OK, uz takto to nemam duo, ale triolingo, kedze este musim z SK do CZ


renata34699

Kdybych měla přeložit z angličtiny do češtiny přeložila bych :Dobré ráno ,Sofie. Pokud ale mám zapsat anglické audio ,píšu: good morning SOPHIA. Zvláště, když je to přímo v nabídce Dua. /Také bych při anglickém audiu nepsala něco jako Džon ale JoHn./cizí jména si neupravujeme a nepřekládáme.!!!


Mp5UBe

Zařaďte do správných odpovědí také ANGLICKÝ tvar "Sophia". Je to korektní překlad


Michalzj

Proč nejde i dobré dopolene, není to od rána až do poledne?


jgstcd

Vyznamove je to urcite spis dopoledne nez rano. Ja to bezne rikam v 11. Cesky se ale "dobré dopoledne" moc nerika. Spis "dobrý den" kdyz neco. Ale neni podle mne tak neobvykle abychom to odmitli. Pridam do.


MirkaEberlov

Podle mne mi tam chybí pouze ta čárka dole,a to nevím,co znamená.


Nemesis_NaR

Tady je vícero možností:

  1. Přehlédla jsi svůj překlep ve větě nebo jsi měla jinou chybu

  2. Používáš aplikaci, která bývá poruchová. Tam se dá maximálně doporučit přestat ji používat a když už DuoLingo na mobilu, tak radši přes prohlížeč.

  3. Používáš internetový prohlížeč a opravdu byla chyba jenom v čárce. Pak poprosíme o printscreen, protože systém by správně měl na čárky dlabat.


Sofie235

proč je chyba napsat sofie s malým, kdyť je to jedno


widle

Na velikosti písmen nezáleží, chyba byla zřejmě někde jinde.

Ale s tvrzením, že "je to jedno", bych úplně nesouhlasila. Duolingu to jedno je, ale v normálním textu bych si dala záležet.


kacenka9

je. system by to uznat mel. Ale nekdy zalezi na jakem zarizeni a rozhrani a s jak dobrym pripojenim na internet to delate a zlobi.


LencaS2

Proč nejde přeložit jako Dobré ráno, Sofia? Je nutné znát k překladu český ekvivalent cizího jména? Kdyby tam bylo Good morning John, musela bych přeložit jako Dobré ráno, Jane?


widle

Nejde o českou variantu (to se naopak většinou nedělá), ale skloňování. Kdyby tam byl John, tak by v české větě bylo Johne.


bvalenta63

Zapomneljsem vykricnik a chyba. Trapny


...Marianka...

Nejspíše jste měl stejnou chybu, jako většina ostatních - ,,Sophia" namísto ,,Sofia". Všichni se tu přimlouváme za přidání této varianty, stále však nic... Problém určitě nebyl v zapomenutém vykřičníku.


nueby

Sbohem, Sofie!

Z kurzu jsem tě odstranil, protože jen uživatele svádíš k nekonečným dohadům o tom, jak tvé jméno překládat či nepřekládat a skloňovat či neskloňovat. Angličtina je pro našince zřejmě oříškem i bez zbytečného rozptylování podružnostmi.

A já mám až po krk keců o šikaně.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.