"Θα το σκεφτώ."

Μετάφραση:I will think it over.

November 25, 2015

9 σχόλια


Vas1lisTz

Γιατί θέλει το over στο τέλος;

November 25, 2015

wmve2

Γιατι θελει over στο τελος ειναι μια απορια τον μαθητευομενων?????????

February 13, 2018

Dimitra956826

Υπάρχουν δύο εκδοχές του think.

  • think something over (ή rethink) = ξανασκέφτομαι,

  • think of/about something/someone = σκέφτομαι (για) κάτι ή κάποιον.

Και στην συγκεκριμένη περίπτωση, η πρόταση δεν ταιριάζει με την μετάφραση, άρα υποθέτω πως έγινε κάποιο λάθος. :/

February 16, 2018

D_..
Mod

    Δε θα έλεγα ότι to think something over είναι το ξανασκέφτομαι αλλά το σκέφτομαι για να το εξετάσω, το γυροφέρνω στο μυαλό μου, όχι ως εμμονή αλλά μέχρι να καταλλήξω.

    February 16, 2018

Dimitra956826

    Ίσως ναι. Αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση, δεν νομίζω να έχει διδαχθεί το συγκεκριμένο phrasal. Αν προκαλεί σύγχυση, καταλαβαίνω γιατί :P

    February 16, 2018

-c5IM

    Μήπως θα μπορούσατε να μας απαντήσετε για το "over"

    May 20, 2018

jaye16
    Mod

    To think over είναι η αγγλική έκφραση που χρησιμοποιούμε σε αυτή την περίπτωση.

    September 10, 2018

uoLL8

    Μπορώ να πω "I will think about it"???

    Ο φίλος σας Κλεάνθης

    July 22, 2019

Dimitra956826

    Ναι, μπορείτε. ^.^

    July 22, 2019
    Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.