1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Θα το σκεφτώ."

"Θα το σκεφτώ."

Μετάφραση:I will think it over.

November 25, 2015

12 σχόλια


Vas1lisTz

Γιατί θέλει το over στο τέλος;


wmve2

Γιατι θελει over στο τελος ειναι μια απορια τον μαθητευομενων?????????


Dimitra956826

Υπάρχουν δύο εκδοχές του think.

  • think something over (ή rethink) = ξανασκέφτομαι,

  • think of/about something/someone = σκέφτομαι (για) κάτι ή κάποιον.

Και στην συγκεκριμένη περίπτωση, η πρόταση δεν ταιριάζει με την μετάφραση, άρα υποθέτω πως έγινε κάποιο λάθος. :/


D_..

Δε θα έλεγα ότι to think something over είναι το ξανασκέφτομαι αλλά το σκέφτομαι για να το εξετάσω, το γυροφέρνω στο μυαλό μου, όχι ως εμμονή αλλά μέχρι να καταλλήξω.


Dimitra956826

Ίσως ναι. Αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση, δεν νομίζω να έχει διδαχθεί το συγκεκριμένο phrasal. Αν προκαλεί σύγχυση, καταλαβαίνω γιατί :P


-c5IM

Μήπως θα μπορούσατε να μας απαντήσετε για το "over"


jaye16

To think over είναι η αγγλική έκφραση που χρησιμοποιούμε σε αυτή την περίπτωση.


uoLL8

Μπορώ να πω "I will think about it"???

Ο φίλος σας Κλεάνθης


tlSlD7pP

Hello, uoLL8! I have answered: I will think about it.
And it is right.


uoLL8

Be well. :-)


Dimitra956826

Ναι, μπορείτε. ^.^


OG7e3

Γιατί το "i will think of it " το βγάζεις λάθος

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.