"Θα το σκεφτώ."

Μετάφραση:I will think it over.

πριν από 3 χρόνια

7 σχόλια


Vas1lisTz

Γιατί θέλει το over στο τέλος;

πριν από 3 χρόνια

wmve2

Γιατι θελει over στο τελος ειναι μια απορια τον μαθητευομενων?????????

πριν από 10 μήνες

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

Υπάρχουν δύο εκδοχές του think.

  • think something over (ή rethink) = ξανασκέφτομαι,

  • think of/about something/someone = σκέφτομαι (για) κάτι ή κάποιον.

Και στην συγκεκριμένη περίπτωση, η πρόταση δεν ταιριάζει με την μετάφραση, άρα υποθέτω πως έγινε κάποιο λάθος. :/

πριν από 9 μήνες

D_..
D_..
Mod

Δε θα έλεγα ότι to think something over είναι το ξανασκέφτομαι αλλά το σκέφτομαι για να το εξετάσω, το γυροφέρνω στο μυαλό μου, όχι ως εμμονή αλλά μέχρι να καταλλήξω.

πριν από 9 μήνες

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

Ίσως ναι. Αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση, δεν νομίζω να έχει διδαχθεί το συγκεκριμένο phrasal. Αν προκαλεί σύγχυση, καταλαβαίνω γιατί :P

πριν από 9 μήνες

-c5IM
-c5IM

Μήπως θα μπορούσατε να μας απαντήσετε για το "over"

πριν από 6 μήνες

jaye16
jaye16
Mod

To think over είναι η αγγλική έκφραση που χρησιμοποιούμε σε αυτή την περίπτωση.

πριν από 3 μήνες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.