1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Αυτή μιλάει καθώς μαγειρεύει…

"Αυτή μιλάει καθώς μαγειρεύει."

Μετάφραση:She speaks as she cooks.

November 25, 2015

14 σχόλια


Chrmpr

Η διαφορα του as απ το while;;


ilaeirailaeira

ποια ειναι η διαφορα αναμεσα στο talk and speak?


ssurprize

Και τα δύο σημαίνουν μιλάω. Το "speak" είναι κάπως πιο επίσημη λέξη από ό,τι το "talk"
I need to speak to you (για κάποιο σημαντικό/επίσημο θέμα, όπως στη δουλειά, με ανωτέρους ή με άτομα που δεν μας είναι οικεία)
I need to talk to you (για προσωπικά θέματα με φίλους, ή για ασήμαντα θέματα με αγνώστους: Don't talk to strangers)

Το "speak" εστιάζει στον ομιλητή, ενώ το "talk" υπονοεί ότι υπάρχει συζήτηση.
He looks down when he speaks. Κοιτάει κάτω όταν μιλάει.
We talked about Christmas. Μιλήσαμε για τα Χριστούγεννα.

Το ίδιο συμβαίνει και στα ουσιαστικά τους: speech / talk.
He gave a speech. Έδωσε μια ομιλία.
We had a talk. Είχαμε μια συζήτηση.

Τέλος, υπάρχουν κάποιες εκφράσεις που ταιριάζει μόνο speak ή μόνο talk:
Do you speak English? Μιλάτε αγγλικά; (Do you talk English ακούγεται λάθος)


ilaeirailaeira

πω, πω! ησουν διαφωτιστικοτατος!! Σ' ευχαριστω :-)


Nellee12

Άμα δεν βάλουμε δεύτερη φορά το She είναι λάθος γιατί δεν εννοείται;


D_..

Δεν εννοείται γιατί στα αγγλικά το υποκείμενο του ρήματος πρέπει πάντα να συμπεριλαμβάνεται, με την εξαίρεση του αν συνδέονται δύο προτάσεις με and (και). Για παράδειγμα, She speaks and she cooks = She speaks and cooks. Το δεύτερο she δεν είναι απαραίτητο.


cristina324209

Πότε χρησιμοποιώ το as Και πότε το while?


TnNw10

Κι εγώ θα ρωτήσω τ


jayfender

Could this be "She speaks while he cooks"? (which was marked wrong). Or is it that in this sentence structure it is always understood that the two verbs always refer back to the same subject?


4HSq6

Τι διαφορα υπαρχει


D_..

Τι διαφορα υπαρχει

Μεταξύ ποιων πραγμάτων;


TnNw10

το ίδιο, καθώς δεν απα


TnNw10

Με συγχωρείτε, το κινητό μου πατάει μόνο του όπου εκείνο θέλει. Να προσπαθήσω άλλη μια φορά... Έχει ερωτηθεί αλλά ποτέ δεν απαντήθηκε το: "Ποια η διαφορά μεταξύ του as και του while", καθώς και πότε χρησιμοποιούμε το καθένα από αυτά. Μία απάντηση θα ήταν πολύ χρήσιμη. Ευχαριστώ.


jaye16

Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε "as, when, while" να σημαίνουμε "κατά τη διάρκεια αυτού του χρόνου", για να συνδέσουμε δύο συμβάντα που συμβαίνουν ταυτόχρονα.

Υπάρχουν ορισμένες περιπτώσεις όπου το ένα είναι καλύτερο από το άλλο.

Μια γλώσσα δεν μαθαίνεται μέσω κανόνων αλλά μέσω της χρήσης της. Γι 'αυτό πρέπει να μάθετε το καθένα μέσω των προτάσεων στις οποίες διδάσκονται.

Φροντίστε να ακολουθήσετε αυτές τις οδηγίες.

Ακολουθήστε αυτές τις οδηγίες
https://forum.duolingo.com/comment/43087948

Για να :

βεβαιωθείτε ότι έχετε πάντα τη σωστή μετάφραση, και

** μάθετε πιο εύκολα στο Duolingo και πώς…...

***Τι να κάνετε αν η πρόταση σας απορριφθεί...

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.