"Αυτή μιλάει καθώς μαγειρεύει."

Μετάφραση:She speaks as she cooks.

November 25, 2015

6 σχόλια


Chrmpr

Η διαφορα του as απ το while;;

June 16, 2018

ilaeirailaeira

ποια ειναι η διαφορα αναμεσα στο talk and speak?

November 25, 2015

ssurprize

Και τα δύο σημαίνουν μιλάω. Το "speak" είναι κάπως πιο επίσημη λέξη από ό,τι το "talk"
I need to speak to you (για κάποιο σημαντικό/επίσημο θέμα, όπως στη δουλειά, με ανωτέρους ή με άτομα που δεν μας είναι οικεία)
I need to talk to you (για προσωπικά θέματα με φίλους, ή για ασήμαντα θέματα με αγνώστους: Don't talk to strangers)

Το "speak" εστιάζει στον ομιλητή, ενώ το "talk" υπονοεί ότι υπάρχει συζήτηση.
He looks down when he speaks. Κοιτάει κάτω όταν μιλάει.
We talked about Christmas. Μιλήσαμε για τα Χριστούγεννα.

Το ίδιο συμβαίνει και στα ουσιαστικά τους: speech / talk.
He gave a speech. Έδωσε μια ομιλία.
We had a talk. Είχαμε μια συζήτηση.

Τέλος, υπάρχουν κάποιες εκφράσεις που ταιριάζει μόνο speak ή μόνο talk:
Do you speak English? Μιλάτε αγγλικά; (Do you talk English ακούγεται λάθος)

November 26, 2015

ilaeirailaeira

πω, πω! ησουν διαφωτιστικοτατος!! Σ' ευχαριστω :-)

November 26, 2015

Nellee12

Άμα δεν βάλουμε δεύτερη φορά το She είναι λάθος γιατί δεν εννοείται;

December 23, 2018

cristina324209

Πότε χρησιμοποιώ το as Και πότε το while?

January 31, 2019
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.